/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
IP-telefoni for begyndere
Fra : HansJensen41
Vist : 1183 gange
20 point
Dato : 17-11-04 23:42

Vi har lige fået bredbånd i ejendommen. Jeg vil gerne skype.
Hvordan gør jeg? Er det gratis? Da jeg kun har 20 point, kan jeg ikke sætte det til de 200, jeg tror det er værd.
HansJ

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 17-11-04 23:44

ja det er gratis - hent den her www.skype.dk
men husk at læse hvad der står for der er også noget der koster penge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-04 23:45

uos forkert link - det er www.skype.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : HansJensen41

Dato : 17-11-04 23:51

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-04 23:52

haha HansJensen41 - hvis du nu havde søgt på det så var det jo ikke så svært at finde svaret selv - håber du fik det rigtige link med

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 17-11-04 23:57

Glemte jeg at sige tak for hjælpen. At du skriver .dk behøver du ikke bede om undskyldning for. Jeg havde nok fundet det.
Venlig hilsen
HansJensen41

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-04 00:09

nej HansJensen41 - du glemte ikke at skrive tak - faktisk år det jo automatisk - skal vi så slutte den tråd her

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 18-11-04 09:28

Det troede jeg, at jeg gjorde, da jeg gav dig points.
Har jeg overset en knap?

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 08-12-04 06:55

Nu står der "hot" udfor spørgsmålet, og nogle andre har en tommeltot. Hvad betyder de tegn?