/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha FS1 2 Gear - kobling
Fra : thomasogsimon
Vist : 443 gange
20 point
Dato : 17-11-04 14:15

Koblingen holdt pludselig op med at virke fra den ene dag til den anden.
Nogen ideer

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 20 point
Dato : 17-11-04 17:33

Du må jo kune mærke om der er modstand i håndtaget, ellers er kabelet jo sprunget.
Ellers er koblingssneglen eller trykstiften bøjet, men det kan du først se når du får koblingssideskjoldet af.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : xt600e

Dato : 17-11-04 18:10

Måske har boltene i koblingsskjoldet løsnet sig?
xt600e

Godkendelse af svar
Fra : thomasogsimon

Dato : 18-11-04 10:54

Tak for svaret pallebhansen.
kabel er OK
Trykstift OK
Må være snegl eller noget inde i maskinen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-11-04 17:11

Sneglen sidder ude i skjoldet, og du kan hurtigt se om den bevæger sig ud og ind.
Træk ikke trykstiften ud da kuglen der sidder derinde kan falde ud og blive væk.
Hvis alt er i orden, så må det være en fjeder på trykpladen omme i koblingssiden der er faldet af?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kasse77

Dato : 02-06-05 06:43

jeg har et godt spørgsmål har enyamaha fs1 4g når den er kold starter den med det samme og er ikk noget galt så snart den bliver varm filer den kobling er det ved og hver tid til en ny kobling eller hved og hvis ja så hvor den gør jeg er det sverat jeg har sgu en ny legne her komplet men er ikk så sega på om jeg kan men ville godt prøv kener son remlig til motor men har ikk prøv og skift en kobling på yamaha

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-06-05 17:54

Kasse 77, du bør selv oprette spørgsmålet under knallertspørgsmål, da denne rubrik er afsluttet og kun ses af mig og thomasogsimon.
Og prøv så at stave lidt bedre, der er så mange stavefejl, så det er svært at forstå?
VH Palle Hansen