/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
3310 nokia
Fra : peafdir
Vist : 523 gange
20 point
Dato : 15-11-04 13:07

hvordan kan jeg åben min 3310 hved ikke hvilken selskab?

Kommentar
Fra : Vismanden

Dato : 15-11-04 13:08

haloo.dk der er et link til et sted du kan gøre det gratis. Bare prøv dig lidt frem med de forskellige selskaber. Jeg gjorde det selv på under 2 minutter gratis med min første dag jeg købte min nokia 7610.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-11-04 13:13

Her kan du gøre det selv online og gratis:
http://gratis-unlock.webbyen.dk/

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 15-11-04 13:16

Du kan blot ringe til din teleudbyder og be dem om en kode, den får du gratis - men kun hvis telefonen er over 6 mrd.

MVH
Thomas

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 30 point
Dato : 15-11-04 13:20

hej
med de ældre modeller sker det at koder ikke virker 100%
og man har kun 5 forsøg herefter kan den KUN låses op med kabel

har du datakabel til den kan du finde programer på nettet der kan klare at unlocke den

eller kan du fine en unlocker her www.dkunlock.dk

Hilsen Bjarne
openphone.dk

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 15-11-04 13:20

hej
med de ældre modeller sker det at koder ikke virker 100%
og man har kun 5 forsøg herefter kan den KUN låses op med kabel

har du datakabel til den kan du finde programer på nettet der kan klare at unlocke den

eller kan du fine en unlocker her www.dkunlock.dk

Hilsen Bjarne
openphone.dk

Kommentar
Fra : ben

Dato : 15-11-04 21:13

Her er en gratis. har selv prøver. den virker
http://www.tekit.dk/

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 15-11-04 21:41

det er også den som helloo.dk henviser til...
Husk du har kun 5 forsøg..
hilsen Dan

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 20-11-04 15:52

det du skal er at spørge om du ikke lige kan låne et af dine venner simkort og prøve de forskellige selskab når du så har fundet det pågældende selskab der virker skal du gå ind på en side der hedder http://unlock.nokiafree.org/ og taste dine data ind og så får du koden husk max 5 forsøg ellers låser telefonen til det pågældende sælskab og så skal du til at have kabel på for at låse den op

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 20-11-04 17:53

Det er meget nemmere at bruge www.tekit.dk som er en dansk side. Så er det meget nemmere for dig og alle andre danskere at forstå alt hvad der står...
hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : peafdir

Dato : 28-11-04 14:54

Tak for svaret openphone_unlock.