/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
1 PC 2 Netkort og 2 Netværk
Fra : olefahnoe
Vist : 575 gange
500 point
Dato : 15-11-04 12:27

Hej Folkens

Jeg har en win2000 pc hvor der sidder 2 netkort i der skal kunne køre hvert deres netværk.
De har fast IP til hvert deres net
Det ene kort skal være til logon på en domæne
Det andet skal være til et andet net hvor der ikke er logon på

Mit problem er at det er ikke altid at pc'en kan finde ud af at logge på det rigtige netkort.

kan man "binde" windows logon til det første netkort ?????

Eller hvordan skal jeg løse det

Accepteret svar
Fra : play3r

Modtaget 500 point
Dato : 18-11-04 19:45

Hej, er det en nødvendighed at du skal kunne logge på begge netværk fra samme Windows user account..?

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 18-11-04 19:47

Tak for svaret play3r.

Hej endelig var der en der ville ha point

jeg har sekv fundet fejlen eller faktisk her jeg ikke fundet fejlen men nu virker det

olefahnoe