/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
UK Mixmasters Bare Necessities Megamix
Fra : danatool
Vist : 589 gange
500 point
Dato : 14-11-04 18:54

ok jeg er på jagt efter dette nummer på cd
UK Mixmasters : Bare Necessities Megamix
jeg har den originale maxi single men min søn der er 3 er bare vild med det nummer
men i den udgave jeg har er den ca 500kr vær så jeg vil helst bruge den for meget
eller at han kom til at ødelægge den

så er der nogen der ved på hvilken cd dette nummer ligger og hvor i Danmark man kan købe den
jeg har kun selv kunnet finde den på en som skal hjem fra usa og vil komme til at koste en mindre formue

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 14-11-04 19:09

Her har du den... Den skal dog købes på nettet - dansk side...
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=188555&nav=4248&navroot=903&page=product

MVH
Thomas

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 510 point
Dato : 14-11-04 19:10

den ligger på cd'en som nummer 7

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 14-11-04 19:18

thomas
du er med i min aften bøn
jeg havde ellers søgt på den inde på cdon men fandt den ikke

Godkendelse af svar
Fra : danatool

Dato : 14-11-04 19:19

Tak for svaret punkler.