/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
G-string til 8 årige...
Fra : Jimmy17
Vist : 1113 gange
50 point
Dato : 01-08-02 21:45

Et enkelt spørgsmål til dé herrer, andre må også gerne svare.
Ser i g-strengs trussen, som en form for sex symbol?
Hvad mener i om at Føtez og Kvickly sælger til Børn fra 8 og op?
MVH
Jimbo

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-08-02 21:49

Det burde simpelthen forbydes og kvickle og føtex burde faktisk gå forrets isetdet for at sælge den slags pis

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 01-08-02 22:09

Iflg. TV -avisen ER g-strengstruserne nu fjernet fra hylderne, og det manglede da også bare, det er simpelthen usmageligt at sælge sådan noget til små børn, men desværre er det jo ikke altid børnene, der efterspørger disse ting, men FORÆLDRENE, der vil klæde deres børn sådan.

bantam

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-08-02 22:11

De forældre burde have en snak med en psykolog, det er da ikke børnene som har behov i dette tilfælde *rotflmao

Kommentar
Fra : solveig

Dato : 01-08-02 22:21

Hej.
Hvor er det rigtigt det du skriver bantam, det er nemlig forældrene der ser deres små piger som teeager, men hvorfor?
Lad dog pigerne være børn så længe som mulig. Og det betyder bestemt også at g-strengs trusser ikke hører hjemme i den alder.
Mvh
Solveig

Kommentar
Fra : huliz

Dato : 01-08-02 22:57

hvis vi kigger 50 år tilbage så var vores almindelige trusser til børn noget sexet. det er jo kun et stykke stof. det er kun os voksne der gør det til et sexsymbol. jeg tror neppe at børnene tænker over det. lisa

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 02-08-02 00:02

Hvis børn skal ha' G-sreng trusser, så skulle de selv bestemme det og ikke deres forældre.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-08-02 06:53

Det er noget værre fis at lave g-strengs trusser til børn. Det skal dog nok ses i lyset af, at der sælges utroligt mange g-strengs trusser til kvinder (faktisk mange flere end man tror). Det er et stort marked, og alle fabrikanter vil gerne sælge mange styks.

Ja jeg ser g-strends trusser som noget sexet.

MVH

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 50 point
Dato : 02-08-02 08:46

Hej.
Selvfølgelig skal vores børn ikke gå med g-streng, så længe de er børn. Det var nu kun Kvickly og ikke Føtex, som havde/har de famøse trusser. Men hvis man har den holdning, som er helt naturlig og rigtig, må man vel også protestere imod at de går med stump t-shirts og make-up i 7 års alderen?! Hvor sætter vi grænsen? Lad dog børnene være børn, så længe som muligt.
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 02-08-02 09:38

Det kan godt være at I siger at det er forældrene der vil have dem i g-streng, men det passer altså ikke (altid) der er mange småsøskende fx, som vil være som sin søster og tager g-streng på... Og andre ser de "store" piger have g-streng på, og så vil de også fordi det er sejt...

på min folkeskole (et par år siden snart) var der en pige fra fjerde klasse der rendte rundt i g-streng, hun syntes det var vildt sejt og gik og sagde det til alle...
Og det var IKKE forældrerne der havde bedt hende tage dem på.......

TL

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 02-08-02 12:19

Det er jo altid forældrenes ansvar, uanset om det er dem, eller børnene der vil have g-strengstrusserne. Uanset om forældrene giver lov, giver efter eller op, eller de synes, det er smart, er det dem, der har ansvaret og derfor burde tage sig sammen. For mig er g-strengstrusser et sex-symbol og derfor skal de kun sidde på kvinder over den sexuelle lavalder! Det er hvad jeg mener.
Nocom

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 02-08-02 12:26

Til TariLiex

Det er jo nok FORÆLDRENE, der har været med til at købe dem, de burde da ihvertfald gerne vide hvad en datter i 4. klasse køber. Og i dette tilfælde burde forældrene BEDE hende tage dem af og tage nogle andre på.

mvh.
bantam

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 02-08-02 13:01

Jeg har en kommentar til Clausen.
Det som du skriver forstår jeg som om du mener at det er ok at en pige på lad os sige 9 år, får sine forældre til at købe et par g-strengs trusser, jeg mener da også at det til dels er forældrenes ansvar at så små børn ikke går i disse, og slet ikke når de badert på offentlig strand....

Og netop som Huliz alias Lisa siger.
Børn ser det ikke som et sex symbol, det er mest teenagere, der gør.
Jeg tænder ærlig talt på en køn 15 årig pige i g-streng, men ikke på en 8 årig, men nogen mennesker kunne måske godt...
Jimmy

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 02-08-02 13:21

Helt enig Jimmy,
Nocom

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 02-08-02 15:34

Til TariLiex

Det er jo nok FORÆLDRENE, der har været med til at købe dem, de burde da ihvertfald gerne vide hvad en datter i 4. klasse køber. Og i dette tilfælde burde forældrene BEDE hende tage dem af og tage nogle andre på.

mvh.
bantam

Ja det kan da være, men i fjerde klasse kan man godt selv købe noget, eller hugge det fra søster... Jeg ved ikke hvordan hun har fået dem, købt dem eller hvad... det er sku egentlig også lige meget, men ens børn kan godt lave MANGE ting som forældrene ikke ved... derpå købe G-streng og tage dem på i skole og være sej...

Jeg syntes det er forkasteligt at børn går med G-streng, men sådan er der (desværre) mange der gør... Kender mange med småsøskende der får "hugget" deres G-streng og kan finde dem hos lille søsteren...

Kommentar
Fra : DiTTe_Smiil

Dato : 22-06-04 20:20

Hej..
Børnene ser det jo slet ikke som sexet! Drét er ihvertfald de færreste! Men jeg sys grænsen går under 11.