/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skiftning af krumbasse osv.
Fra : mikkerman
Vist : 534 gange
20 point
Dato : 12-11-04 01:04

Hej..

Er der nogen der kan sende mig et link på dansk med billedere af hvordan man skifter en krumtap ?
Det er til en Peugeot Speedfight 2 men regner med det kan være lige meget hvilken scooter det er til..

Scooteren er ved og blive renoveret til det mindste.. ALT skal skiftes og der den skal tunes alt hvad den kan..
så hvis du har nogen RIGTIG gode forslag til hvordan jeg skal gøre visse ting vil jeg blive meget glad for og høre lidt om det og evt. et link hvor der står hvordan man gør (på dansk) gerne med lidt billeder af det...

Håber jeg får nogen svar da jeg virkelig mangler lidt hjælp og da det er første gang at jeg gør dette.

Hilsen
Michael

Kommentar
Fra : mcmikkelcjo

Dato : 12-11-04 01:21
Kommentar
Fra : mikkerman

Dato : 12-11-04 14:04

Der har jeg været inde og kigge med vil gerne have lidt med nogen billedere

Accepteret svar
Fra : mcmikkelcjo

Modtaget 20 point
Dato : 12-11-04 14:32

svært at finde, men prøv denne her!
http://www.mopedmagazine.dk/tekst.php?id=19

Godkendelse af svar
Fra : mikkerman

Dato : 13-11-04 00:31

Tak for svaret mcmikkelcjo.

det var kanon
Mange tak