/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Dekadens dårligste vittighed???
Fra : Invinsible
Vist : 637 gange
300 point
Dato : 11-11-04 15:31

K A N D U

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 15:44

Hvad gør Århusianske kvinder ved deres røvhul hver morgen?

Smør ham en madpakke og sender ham på arbejde!

Fy Faen, hvor den stinker. Ihvertfald et bud.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-11-04 17:39

På et kvindesagsmøde udtalte en af damerne:
- "Vi er imod salg af kvindekroppen"!

En gammel mand rejste sig og sagde:
- "Helt enig, fisse bør være gratis"..

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 17:42

Kære Invinsible.

Det er lidt ondt af dig at bede os huske specielt dårlige vittigheder. Dem prøver vi jo oftest at glemme.

Den der kommer nu, synes jeg heller ikke er specielt dårlig. Men det er heller ikke en vittighed. Det er en selvoplevet anekdote:

I dette efterår døde vores sognepræst igennem mange år: Arne Skibsted Jakobsen. Jeg kom selvfølgeligt til at tænke på alle de gode stunder han og jeg har delt i årenes løb. Som naturvejleder, har jeg også spillet en rolle på nogle sogneture.
På én af disse gik A.S.Jakobsen og jeg ved siden af hinanden, og foran os gik Fru Nielsen. En stor dejlig kvinde. Pludseligt kom der et drøn fra hende. Og al samtale forstummede. Så sagde Præsten: "Ja, Fru Nielsen, man kan da ikke påstå De ikke får noget ud af livet". Det lettede op på stemningen. Men viste også Arne's store indsigt i alt hvad der er menneskeligt. Æret være hans minde.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 18:41

Brian

Du kan da ikke for alvor mene at det er en af de sidste 10 års dårligste vittigheder?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-11-04 19:27

Hejsa Arne

Den dårligste nej det var den bedste

Det var lige en jeg sad og læste da spørgsmålet dukkede op,og fluks så skrev jeg den.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 19:44

OK Brian, så skal du over på mit spørgsmål i stedet. Hæ Hæ.

Sorry I.

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 11-11-04 20:19

Hvorfor hader blondiner M&M´s?
- De er så besværlige at pille

Kommentar
Fra : Invinsible

Dato : 11-11-04 20:24

Muligt nogen har misforsatået et eller andet

Dekadens dårligste vittighed er ubetinget www.kandu.dk - hvis dette synspunkt skal anfægtes, og det må man da hellere end gerne, så gør det på et sammenligneligt grundlag

brianis og arne jacobsens eksempler er den slags, der findes mere end 15 af på et dusin, og er ikke specielt sofistikerede - men hver sin smag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 20:43

Kære Invinsible

Nu er der jo kun én der har ansvaret for om dit spørgsmål bliver misforstået eller forstået, og det er dig. Så hvis du sørger for at stille dit spørgsmål, så det ikke KAN misforståes, vil det heller ikke blive det.

Du bruger ordet Dekade. Men det lyder ikke som om du ved hvad ordet betyder? En Dekade er afstanden imellem hvert 10-år, nemlig 10 år. Det du mente var formentligt et decennie, nemlig 10 år.

Og hvis dit spørgsmål kun var beregnet på endnu engang at skide på Kandu-teamet, så SHIT on You.

Se mit modsvar til denne tråd. Den er positiv. Du er bare en lille negativ skiderik. Og luk så denne SKAMTRÅD.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 300 point
Dato : 14-11-04 11:43

Dekadens dårligste vittighed?! - aner det ikke, men kandu´s dårligste
skribent - Kunne godt være AJ? selvom han påstår han er et positivt menneske

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-11-04 14:35

Creamy

Tak for Smileys. I øvrigt ingen kommentarer.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-11-04 15:22

Hmm; her sidder jeg så og ved ikke om mit budskab blev modtaget i den
ånd det er skrevet

Men som min gode ven engang har udtrykt sig:
At vove er at miste fodfæstet for en stund - ikke at vove er at miste livet.
(Søren Kierkegaard)

God søndag
//Creamy

Godkendelse af svar
Fra : Invinsible

Dato : 14-11-04 16:44

Creamygirl... Jeg håbede netop på, at der ville dukke et begavet menneske op i denne tråd, og VUPTI så var du der

Denne Arne Jacobsen fatter som sædvanlig ikke noget, og Briani misforstår som sædvanlig alt.

Creamy du skal have disse point, for din din usædvanlig gode og selvstændige måde at formulere dig på. Det er befriende dejligt at læse dine indlæg, og så er det tilmed morsomt. Tak

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-04 17:02

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-04 17:06

Howsa

Der skulle have stået

Velkommen tilbage ramses eller er det Fridafup denne gang
NÅÅÅÅÅ det kan vel også være ligemeget i er jo begge to lige bitter over at være smidt ud herinde fra.

Brian

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-11-04 18:16

Hvad sker der lige for dig Briani?!
Er jeg gået glip af noget, eller er du blevet ligeså paranoid som andre kanduer?!
Tedd har beskyldt Svampearne for at være Fridaflip. Emesen tror AJ er den samme som Ram2 - og nu ser du fileme også spøgelser.

Kig ud af vinduet min dreng - der findes en verden udenfor, som er langt mere interessant end kandu. Både Ram2 og Fridaflip er sikkert derude et sted - og hva´så?!?!?! Det lader til du savner dem mere end de savner dig

Takker for point Invinsible Jeg betragter dig som Invinsible - om du skulle være en anden...ha ha ha ha - hvad fanden rager det mig?! Det er et snottet forum, hvor nicks ikke har den store betydning - eller har det?! Du kunne jo være Kronsprins Frederik - og så fortjener du da et lille buk