/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
6610I
Fra : malumse
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 08-11-04 18:46

Hejsa
Jeg har netop-.---fået mig en ny mobil...en 6610I........
Mener jeg har set ...eller hørt i tv, at en ,,helt ny mobil, skal oplade i 24 timer ,inden man bruger den første gang ....

Er der noget om det ??????.
Håber på svar !!
Tak...på forhånd..
Malumse

Accepteret svar
Fra : TQsen

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-04 18:56

Det er ikke en nødvendighed, men gør det bare. Det skader jo ikke.......

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 08-11-04 18:56

Hejsa

Det skader ihvetilfælde IKKE..... så giv du den bare en ordentlig tur første gang....

VH
mrhan

Godkendelse af svar
Fra : malumse

Dato : 08-11-04 19:04

Takker.....for---hjælpen ...

Malumse...

Kommentar
Fra : soll

Dato : 08-11-04 19:52

det er ikke nødvendigt med de nye telefoner.

men det skader ikke du kan ikke over lade din telefon med den lader der er fuldt med til den.