/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sommerhus udlejning fra juleaften og et ~
Fra : benjabenja
Vist : 868 gange
100 point
Dato : 08-11-04 15:51

Hey jeg søger et sted på fyn hvor man kan leje et sommerhus en 2-3 dage for min familie og jeg vil gerne være i sommerhus i år så hvis du har et sommerhus til leje eller hvis du kender et sted hvor vi kan gå hen og finde et på forhånd tak.
MVH Benjamin

Accepteret svar
Fra : binky

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-04 16:59

Du kan kontakte et udlejningsbureau, jeg har selv arbejdet hos sådan et, og det er ikke unormalt kun at leje for nogle få dage, men du skal nok ret hurtigt ud, for det er blevet udbredt blandt f.eks. tyskere at holde både jul og nytår i danske sommerhuse.
Håber, du får held med det.
mvh
binky

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 08-11-04 17:47

Prøv evt et Danland. Vi er på nytårsophold på Danland hvert år i 4 dage og betaler for 3. Fra 28/12 - 1/1 giver vi ca. 1.500,00 det er for en lejlighed til 3 personer.

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 08-11-04 17:55

http://www.dancenter.com/servlet/ASPECT4?COMMAND=TRANS&ID=DANLANDFAABORG

dette er i Fåborg, som jo er et dejligt sted. Der er også et på nordfyn.

Du kan se det hele på www.danland.dk og så vælge feriestedet.

GOd fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : benjabenja

Dato : 11-11-04 19:03

Tak for svaret binky.