/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
ADSL installation på ISDN-linie
Fra : Allan79
Vist : 765 gange
20 point
Dato : 30-07-02 22:27

Hvordan installeres ADSL på en ISDN-linie? Min NT-boks er modellen: ECI ISDN BRA NT1 fra Tele Danmark.
Jeg kan godt komme på nettet, men telefonerne er optaget når ADSL-modemet er tændt.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 31-07-02 07:44

få en snak med tdc internet, der er helt klart fejl på linien eller også har du fået mangelfuld besked da de har sat din linie op.

Kan kontaktes på : 80 80 80 35

Accepteret svar
Fra : daugaard5834

Modtaget 20 point
Dato : 31-07-02 09:34

Du har helt sikkert ikke monteret skillefiltret korrekt.
Check den vejledning som følger med og check herefter den måde som du har monteret det på.
Jeg kan huske at jeg også studsede lidt over den måde som man skulle montere det på... men det virker