/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
ugebladet hjemmet
Fra : bigmozzy
Vist : 893 gange
50 point
Dato : 06-11-04 16:33

Jeg vil høre om ugebladet hjemmet har en hjemmeside, jeg har søgt, men synes ikke jeg kan finde noget.

Jeg vil nemlig læse noget med en som har Borderline.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-11-04 16:38

"Hjemmet" har denne side http://www.egmontmagasiner.dk/showpage.asp?ID=262

Men om du så kan finde det du søger er jo ikke til at vide, men du kan jo kontakta dem.

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 06-11-04 16:43

Hvis du kontakter dem, kan du få tilsendt den artikel du søger. De kan evt. tilsende dig hele bladet. Det er ikke gratis,
du kommer til at betale for omkostningerne.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 16:49

Måske er det ugebladet Femina. www.femina.dk
For på søgning i google ugebladet hjemmet "Borderline"
kom dette frem
>>>>>
... voldsomme følelsesmæssige reaktioner på borderline-patientens provokerende ... egen
tvangsfjernelse fra hjemmet for at ... forfatterens brevkasse i ugebladet Femina ...
<<<<<
Men ellers er meget stof at læse ved søgning på "borderline" i www.google.dk

Godkendelse af svar
Fra : bigmozzy

Dato : 23-11-04 18:20

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-04 18:31

Selv tak

Jeg håber at du fik den artikel, som du søgte.

Hilsen ans