/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
problemer
Fra : pulleras
Vist : 457 gange
20 point
Dato : 05-11-04 19:13

jeg har en veninde der har problemer med sin computer.Hun kan ikke komme på internettet,kan man genetablere kontakt til internettet uden en genindlæsnings cd ?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 30 point
Dato : 05-11-04 19:19

Start lige met at slukke og tænde ADSL modem.
Er der lavet noget om / installeret noget / flyttet ledninger / eller holdt den op midt i det hele.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-11-04 19:58

Har du hjulpet hende med at teste for spy og highjack. For det kan godt stjæle og overtage internet funktionen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 20:36

kort og godt - ja selvfølgelig kan man etablere forbindelse til internettet uden en cd - den er bare udbyders bud på hurtig start (hvad de så end mener med det)
Hvis der ikke er noget meget galt så skal der lige kontrolleres om alt står som det skal - ved i hvordan ?????

ps.. i skulle måske også lige se om udbyder har driftproblemer først

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 05-11-04 21:18

miritdk - Den cd kan absolut ikke betragtes som "hurtig" start, da det næsten tager længere tid med den end at gøre det selv...

Men ellers så ring til udbyderens hotline.... Hvem har vedkommen internet hos?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 21:23

ostemanden........ det var jo det jeg mente med bemærkningen i parantesen - synes der er svaret - for ja man kan da sagtens uden cd - hvem filen havde sådan noget for nogen år siden ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 21:24

Hov hov hov der er lige noget jeg har overset - pullereas skriver genindlæsnings cd - håber da ikke det er sådan en de har i tankerne overhovedet - det er jo restore cd´ere.

Godkendelse af svar
Fra : pulleras

Dato : 05-11-04 21:48

Tak for svaret emesen.