/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
KN filter til Ford Sierra 1992
Fra : t.stigaard
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 04-11-04 22:36

Nogle der ved hvor man kan købe et KN filter til en Ford Sierra 1992, UD OVER THANSEN??

Accepteret svar
Fra : Carsten_Poulsen

Modtaget 60 point
Dato : 04-11-04 23:09

Du skriver ikke hvor i landet du ønsker at købe KN-filtret eller hvilken type (KN-filtre er mere end blot luftfiltre),
men prøv eks. denne adresse

http://www.bilting.dk/

mvh
Carsten

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 05-11-04 06:55

Hvis du bor på Fyn ville det være en god idé at henvende dig hos M. Nielsen Autoudstyr i Albanigade i Odense. Det er et gammelt velrenomeret familiefirma som ofte har det som de andre ikke har og Peter er KANON til at får fat i den ting du lige står og mangler.

Held og Lykke!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : t.stigaard

Dato : 23-11-04 23:28

Tak! Den er faktisk god den side jeg fik! Mange tak for hjælpen!
Forresten er jeg fra Jylland. Hedensted for at være mere præcis. (Midtlyllan, mellem Vejle og Horsens)

Godkendelse af svar
Fra : t.stigaard

Dato : 23-11-04 23:30

Tak for svaret Carsten_Poulsen.
God side.. De er gode til at beskrive forskellige ting derinde..
Tak for hjælpen! ;)

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 26-11-04 11:58

Ved godt hvor Hedensted ligger - er selv fra Daugård
Mvh Carsten