/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
program til mængdeberegning
Fra : jeppenp
Vist : 1681 gange
200 point
Dato : 04-11-04 18:53

det vil være en stor hjælp hvis der var et program, hvor man kunne indtaste reaktions liningen og de/den kendte faktor.
og få regnet molmasse (g/mol), masse og stofmængde ud..

håber der er nogle der har det.. også gerne hjemme progameret...

hilsen jeppe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-11-04 23:16

Molmasseregner + meget andet.

http://www.schropp.dk/kemileks/default.php

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 06-11-04 00:26

sej side. men mægdeberegninger burde man selv kunne regne...uden hjælp af et eller andet software.
Det glder bare om at lære det :)

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 12-11-04 14:27

den er der næsten jakjoe, men vil gerne have noget der kan beregne alt...

og jeg kan godt udregne det... men jeg prøver at gøre så meget som muligt for at forminske arbejdsbyrden i studiet

jeppe

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 200 point
Dato : 12-11-04 21:59

Er dette bedre ?

http://kortlink.dk/natlex/dz2

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : jeppenp

Dato : 15-11-04 20:17

Tak for svaret jakjoe.
         vi er kommet lidt vidre med arbejdet i kemi.. så tror ikke det kan lade sig gøre... men fed side

danke jeppe

hvis du ligger med flere af de sider må du da gerne sende en mail beergudenhotmail.com

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-11-04 20:23

Jeg siger tak

Det er sider jeg har fundet på nettet....ikke nogen lagervare

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ni76

Dato : 01-01-05 19:42

tak for det
men jeg anbe http://www.natlex.dk/
mvh ni76