/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Downloads programmer
Fra : 10.Totti
Vist : 351 gange
70 point
Dato : 03-11-04 19:15

søger et program hvor man kan hente spil.....helst de nye....og det må gerne gå hurtigt med og downloade og muligt at downloade

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-04 19:17

Først spytter han og så vil han have gratis spil! Begge dele er ulovligt min ven

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-11-04 19:18

ja og det er os ulovligt og køre 2 på en cykel: P

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-04 19:23

Jep. Det gir 500 kr i bøde. Hvor meget tror du, at APG vil kræve af dig, når/hvis de finder dig gennem dette åbne forum?

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-11-04 19:25

er da ik det første forum jeg har lavet med såen noget...og jar har fået mange svar i de andre

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-11-04 19:26

er da ik det første forum jeg har lavet med såen noget...og jar har fået mange svar i de andre

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 03-11-04 19:28

Så spør' da i de andre forum's !!!!! Kan det være så svært, hvis du har fået hjælp der før ??

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-11-04 19:30

jamen det var ik til spil vel

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 80 point
Dato : 03-11-04 19:42

Problemet er at du risikerer at blive knaldet, og folk der hjælper dig er osse i risikozonen! Det vil man altid være i et åben forum som Kandu er! Hvis APG henvender sig til Kandu udleverer de din email og IP. Om det så er rimiligt er en anden diskussion, men du kan spores lige nu uanset om du tror det eller ej! At downloade købe spil uden at ville betale for det bliver betragtet som en mere alvorlig forbrydelse end en overtrædelse af færdselsloven! At installere et P2P program som er istand til at downloade ulovlige spilkopier er som sådan ikke ulovligt! Men sådan som du stiller dit spørgsmål er det jo det du vil bruge det til! Men et lille tip! Brug f.eks google og sæt dig lidt ind i sagerne, så havde du ikke behøvet at stille spørgsmålet her

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-11-04 20:48

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 03-11-04 21:51

bla. bla. bla... Bar ta det roligt... du blir ik busted... jeg brur det ik selv... får alle mine spil/film gratis a min bror, men du ka bruge soulseek, som er ret godt, men det bedste er faktisk at bruge Mirc... det går hurtigst, men er os lidt svært at bruge... men jeg brur det ik selv... hverken det ene eller det andet... så ka ik hjælpe dig med det...