/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Giftes med Farmand
Fra : Snakeeyes
Vist : 1002 gange
20 point
Dato : 31-10-04 21:34

Findes der nogen der har sangteksten til "Giftes med Farmand" sunget af Gitte Hænning? Da dette er en "Hastesag" vil jeg blive glad for svar hurtigt, eller en idé til hvor jeg evt kan finde den henne, jeg har søgt over alt efter hvad jeg selv syntes ihvertfald, brugt al verdens søgemaskiner, men ingen kan finde selve sangteksten, håber der sidder en derude der kan hjælpe mig. På forhånd tak

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 21:42

Svaret er muligvis her: http://www.kandu.dk/dk/spg/48567

Men det koster 26 point, og jeg vil ikke udlevere den mail adresse der er i svaret.
Jeg gider ikke diskutionen om jeg må det eller ej

Spar lidt op, og køb svaret, eller bliv "superbruger", og du har 200 point på kontoen.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 31-10-04 21:45
Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-04 21:46

Yes, det virkede, der har du teksten
mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 21:50

dova>......det kostede mig 26 point, godt jeg har mange af dem

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 31-10-04 22:00

Du har en meget mærkelig indstilling Jakjoe til at hjælpe andre, det dejligt at kunne hjælpe, du har aldrig set Dova eller mange af de andre på kandu ikke kan hjælpe, og de har ikke bedt om point.
mvh Robert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 22:00

jow og det kostede mig også for jeg var nysgerrig *GGG* (og så er det lige idag jeg har været lidt harm over hvor nysgerrig man kan blive - klasker lige migselv over fingrede !!)=

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 22:21

droslerne> Jeg tror du har misforstået min humor....

Jeg hjælper gerne, og har ikke bedt om point fra nogen....det er min måde at fortælle >dova< at hun scorer kassen, og jeg betalte 26 point........

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 31-10-04 22:26

Hej Jakjoe

Ja så har jeg misforstået det, det må du meget udskylde.
jeg tager det i mig med det samme.
Det dejligt når der også er lidt sjov og humor på kandu

Mvh. Robert

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 22:32

Godt ord igen...ingen årsag, og hvad det nu hedder !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Snakeeyes

Dato : 31-10-04 23:09

Til Dova

Mange tak,for dit svar, jeg acceptere hermed dit svar som "svaret"

Takker takker takker

Knuzzer
Rikke

Godkendelse af svar
Fra : Snakeeyes

Dato : 31-10-04 23:09

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-10-04 23:22

Selv tak
Og et tip til hvis du en anden gang leder efter en tekst:
skriv titlen på sangen efterfulgt af : lyrics så er det ofte meget nemmere at finde.
Som f.eks. giftes med farmand lyrics

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 31-10-04 23:25

dova> Jeg læser med, og så må jeg se om dine råd hjælper, næste gang der er musik på "programmet".

mvh
jakjoe