/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nero Burn - Brænder
Fra : flemming1312
Vist : 595 gange
20 point
Dato : 31-10-04 10:55

er der virkelig ingen der kan hjælpe mig, jeg kan ikke kopiere cder eller data, der er kun støj på skiven når den er færdig med at kopiere, og siger at alt er ok det hele er forløbet med succces...... men der er kun støj på - ingen musik.
Det er det samme hvis jeg prøver at kopiere med CLONE CD

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 31-10-04 11:02

Vælger du (som første punkt) at der skal laves en musik CD eller en data CD ?

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 31-10-04 11:04

Mon det ikke er din brænder, der er gået i stykker.

Accepteret svar
Fra : johnsej

Modtaget 30 point
Dato : 31-10-04 11:53

Mange nye musik CD´er har udover musikken fx musikvideo og m.v. - disse CDér har Nero svært ved/kan ikke brænde.
Når du har prøvet CLONE CD, vil jeg også tro din brænder er kaput.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-10-04 12:14

Har du prøvet med en anden skive, og brænde med lav hastighed, feks. 2-4 gange?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : flemming1312

Dato : 31-10-04 13:14

Tak for svaret johnsej. men det er jo svært når man ikke ved så meget om den slags, måske skal jeg bare købe en ny brænder, men det er jo dumt hvis den jeg har stadig virker, og det bare er mig der gør noget forkert, men jeg gør bare som jeg altid har gjort, og det virker lige pludseligt ikke

Kommentar
Fra : johnsej

Dato : 31-10-04 13:54

Hej flemming1312
Du kan evt. prøve Alcohol 120 % - dette kan du dawnloade frit i en prøveperiode på 30 dage. Her er et link til hjemmesiden. www.alcohol-soft.com
Hvis dette ikke virker og din brænder ellers køre udmærket, så invester i en anden.
Lige en ting mere – du kan evt. prøve at indtaler eller dawnloade en ny driver til din brænder.
Søg på www.google.dk og find producenten – der kan du med garanti finde en driver.
Du kan også prøve at opdatere Nero.

Kommentar
Fra : flemming1312

Dato : 31-10-04 16:01

tak det prøver jeg. Jeg sidder og tænker på at det er underligt at jeg sagtens kan afspille en musik cd i brænderdrevet
i win medieplayer,. der er ikke noiget galt der

Kommentar
Fra : flemming1312

Dato : 31-10-04 17:30

Alkohol er altid godt, ja det virkede hvem der kan forstå det. nu virker det hele..........
Men kan jeg så ikke bruge min neo burn mere... ?
Men ellers mange tak for jeres støtte i den svære tid....