/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Dimenisoner på stålprofiler
Fra : goldwing
Vist : 4464 gange
20 point
Dato : 28-10-04 13:14

Jeg mangler dimensioner på C-profiler, T-profiler (Skarpkantet) og RHS - kvadratisk og rektangulære.

Dimensionerne er både højde, bredde og godstyk. For T-profil er der også flange-tykkelse og krops-tykkelse. Det allervigtigste er dog de rundingsradier der er i profilerne - de er ikke opgivet i nogen dimensionslister.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 30 point
Dato : 28-10-04 13:53

Du kan finde dem i "jernkonstruktions-ståbien". Har den desværre ikke her. Ellers snup telefonen og ring til en af stågrossisterne og få den sendt. Umiddelbart er den ikke til at finde på nettet. Den jeg har fik jeg fremsendt fra en maskinfabrik (måltegningerne er i de kataloger de bruger)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-10-04 14:05

http://www.sbi.se/omraden/o_dokument.asp?dId=74 her var den sgu - dem alle sammen.

Husk at lukke pænt efter dig her på kandu ved at acceptere en kommentar som svar!

Godkendelse af svar
Fra : goldwing

Dato : 28-10-04 14:41

Tak for svaret 3773.