/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Domænenavn med "ø"
Fra : BWJ
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 27-10-04 17:34

I forbindelse med køb af et nyt domæne, hvor bogstavet Ø indgår, har flere sagt til mig, at ikke alle browser kan læse det endnu. Har det noget på sig???
BWJ

Kommentar
Fra : xick

Dato : 27-10-04 17:35

Ja det har noget på sig. Alle browsere har ikke installeret det, men de fleste kan opdateres med en gratis patch, så de kan læse det

Kommentar
Fra : BWJ

Dato : 27-10-04 17:48

Til xick
Tak for det hurtige svar, du ved vel ikke også hvor meget eller hvor lidt udbredt det er, sådan ca. i procenter? :-;

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-04 17:50

Find hjælp til dit spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/47719

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : BWJ

Dato : 27-10-04 17:59

Tak for svaret jakjoe.
Jeg havde ikke set mig godt nok for.

BWJ

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-10-04 18:01

Jeg siger mange tak

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 27-10-04 18:16
Kommentar
Fra : BWJ

Dato : 27-10-04 18:41

Tak til alle

Nu er jeg blevet forvirret på et højere plan. Jeg fatter ikke, at man sælger noget der ikke er brugbart for alle.
Folk i almindelighed ved jo ikke, at de skal ha' en patch inden de kan maile til en adresse med "Ø".

mvh BWJ