/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Indendørsfodbold i århus
Fra : wezzler
Vist : 561 gange
88 point
Dato : 27-10-04 10:34

Hey...

Vi er nogle stykker, der gerne vil spille lidt indebold.

Afholdes der nogle stævner i århus, hvor man ikke behøver være i et arbejde eller en forening?

Dvs. melde sig til og komme - eller fast en gang om ugen

Accepteret svar
Fra : palle22

Modtaget 88 point
Dato : 27-10-04 13:20

Aarhus universitetssport har turnering, men den har vist været i gang en måneds tid. Vi er også en flok som gerne vil spille, men vi mangler en hal. Hvis nogen kan skaffe sådan en, kan jeg stå for ihvertfald 4 spillere, og evt flere til at spille en gang i ugen.
Men jeg tror ikke der er andre turneringer

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-11-04 11:15

Hvis i er nogle stykker, hvorfor stabler i så ikke selv en turnering på benene?

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 01-11-04 13:04

Nogle stykker = 6 -7 personer... dvs. at der nok skal en del flere til..

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-11-04 14:04

Tjah, men hvis i alle kender en der vil, som kender en der vil, osv.

Eller i kunne kontakte en hal og finde frem til priser og andre detaljer, og så lave nogle opslag, som jeg er sikker på i kunne få lov til at placere rundt omkring i byen på cafeer og lignende.

Når den slags turneringer findes rundt omkring, så er det fordi nogen har taget initiativet til at få det sat i sving

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 17-11-04 16:08

En skam der ik' var nogen tilbagemeldelse...

Men hvis I hører noget såeh......