/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
E700 , hvordan virker irda. mobil til pc
Fra : fuhlendorff
Vist : 353 gange
20 point
Dato : 25-10-04 15:52

Hey alle sammen!
jeg har en samsung e700 og jeg har fundet det der easy studio, skal der kabel til det?? er der ikk noget man kan gøre uden kabel? og når jeg prøver at trykke på det pims and file manger står der 0/1398248 og så begynder den ligeså langsomt, skal det tage så langtid... jeg havde den kørende i nat, og der ar den kun kommet til 460 da jeg vågnede.. er der ikk end er please vil hjælpe mig, med et godt svar som jeg fårtår?

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 25-10-04 17:05

du kan godt bruge datakabel, men helst originalt... Og nej det skal ikke tage så lang tid... har ikke prøvet irda, men ved at det skulle virke...

Kommentar
Fra : fuhlendorff

Dato : 25-10-04 19:05

kan jeg godt uden kabel?? og hvordan skal jeg så gøre??

Kommentar
Fra : fuhlendorff

Dato : 25-10-04 19:05

kan jeg godt uden kabel?? og hvordan skal jeg så gøre??

Kommentar
Fra : fuhlendorff

Dato : 25-10-04 19:05

kan jeg godt uden kabel?? og hvordan skal jeg så gøre??

Kommentar
Fra : fuhlendorff

Dato : 25-10-04 19:05

kan jeg godt uden kabel?? og hvordan skal jeg så gøre??

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 25-10-04 19:24

Har du en ir forbindelse på din PC?

Kommentar
Fra : fuhlendorff

Dato : 25-10-04 19:33

ja det har jeg?

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 25-10-04 19:49

hvis du har Windows EX, skal du heller ikke forvente at ir vil virke 100% Jeg har læst at E700 og XP ikke virker godt sammen, der skulle dog ikke være problemer med win 98, win 2000, me og mac...

Mit bud vil være, at du anskaffer dig et datakabel - husk at det skal være originalt.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 25-10-04 19:51

Windows XP selvfølgelig

Kommentar
Fra : Divser

Dato : 26-10-04 22:20

Hej!

E700, EasyStudio og Windows XP fungerer fint sammen, men IKKE EasyStudio downloaded fra Samsungs hovedhjemmeside. Programmet på hovedhjemmesiden er fejlbehæftet!! Download EasyStudio fx fra:
http://www.samsunghandphones.com/E700.htm
og installer denne.

Ved aktivering af den infrarøde forbindelse på telefonen, skal pc'en automatisk opfange telefonen som en ny forbindelse/"pc". Hvis det ikke umiddelbart virker, er det et spørgsmål om at sætte den infrarøde forbindelse på pc'en rigtigt op. Dette har ikke noget med EasyStudio at gøre.

Når den infrarøde forbindelse er i orden, kan du fint bruge EasyStudio som program til at down- og uploade billeder, adresseliste m.m. til/fra telefonen.

Mvh
Stephen