/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Deltidsjob i Silkeborg
Fra : steenolsen
Vist : 1345 gange
100 point
Dato : 25-10-04 15:39

Hej,

jeg er ved at droppe mit arbejde til fordel for at starte op som selvstændig, men et krav fra min kæreste er, at jeg starter med et halvtidsjob så økonomien er delvist sikret. Fair nok!

Kender du nogle i Silkeborg, som kunne have brug for ekstra arbejdskraft, så må du meget gerne henvende dig. I bund og grund er jeg åben over for hvad som helst, så længe der er tale om deltidsarbejde og jobbet ligger i selve Silkeborg eller "forstad", men da jeg ikke har sagt op endnu, forbeholder jeg mig retten til at takke pænt nej.

Lidt om min baggrund:
Uddannet HH + Akademiøkonom, og færdig med første del af HD. Jeg har boet et år i hhv. Tyskland og USA, og har igennem de senere år arbejdet inden for møbelbranchen, hvor jeg bl.a. har siddet i salg, foretaget kalkulationer, lavet marketingsmateriale m.v. Mine jobs har givet mig udfordringer i såvel ind- som udland, men jeg har igennem de seneste 4-5 år vidst at jeg ville være selvstændig, og at det er vejen frem for mig, og nu skal det være. Jeg er samboende, og bosat i Resenbro, 28 år gammel og har igennem knap to år drevet selvstændigt, momsregistreret webdesignervirksomhed med succes. Det fortsætter jeg med i et eller andet omfang, men satser, sammen med en partner, på import af tekstiler fra Østen og salg til danske virksomheder, og vil i den forbindelse kunne drage nytte af mine erfaringer i en international møbelbranche. Nøgleord omkring min person er hårdtarbejdende og målrettet, social og meget åben for forandringer, loyal.

Jeg tjekker løbende jobdatabaserne og lokalsprøjten, og forsøger selv at finde de spændende deltidsjobs - indtil videre uden større held. Der er masser af rengøringsarbejde at få, hvilket jeg vil undgå hvis muligt, men dog vil søge hvis der ikke dukker noget mere interessant op. Jeg har sat en deadline for hvornår jeg holder med jobbet, der hedder nytår, forstået på den måde, at jeg holder ved årsskiftet - også selvom jeg ikke har fået deltidsarbejde til den tid - og frem til da kigger jeg efter de mest interessante deltidsjobs.

Har du et tip, eller ønsker du yderligere information omkring mig eller mine kvalifikationer er du meget velkommen til at kontakte mig på trade@effort.dk

På forhånd mange tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-10-04 17:56

> steenolsen
Velkommen i "klubben" !
/PG

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 29-10-04 17:54

hej
Prøv at kontakte et vikarberu, der er sikkeret flere i silkeborg.

Kommentar
Fra : DubLiConsult

Dato : 12-11-04 10:20

Eller du kan starte op med at sælge webløsninger til handel på Internettet.

Venligst

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 12-11-04 14:15

Det har jeg også tænkt mig - er nemlig selv igang med at udvikle en shopløsning ligesom dig

Har i øvrigt droppet det med deltidsarbejde efter at have tænkt nærmere over det, ud fra devisen - er man selvstændig så er man selvstændig, og dermed må man satse på at det kan køre rundt. Hvis ikke man dedikerer al sin tid til det i starten kommer det nok aldrig til at virke.

01.01.04 starter jeg så op på fuld tid og jeg glæder mig!
Steen