/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Virtuelle hukommelse
Fra : Gumar
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 23-10-04 11:44

Jeg har fået problemer med min PC`er den er pludselig blevet meget langsom, en dialogbox fortæller at der er for lidt viatuel hukommelse. Jeg har masser af plads på Harddisken , jeg har brugt ca 15% af 40 gb. der er en der har sagt jeg skal få mere ram monteret, vil det hjælpe? jeg har 256 mb.
Hvis jeg f.eks. vil sende noget til printeren går der 2 - 3 min. før printeren reagerer, og på internet tager det en krig før den får noget hentet hjem, så det er hele vejen der er galt.
jeg har været i HJÆLP men har ikke den vej kunnet klare problemet, nu er jeg også meget amatør på dette område.

mvh. Gumar

Accepteret svar
Fra : mrhan

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-04 11:51

Hejsa

Altså, ja det vil hjælpe med flere ram, men til den slags arbejde du snakker om burde 256 mb være rigeligt...... Nu tænker jeg hovedsagligt på printer jobbet..... Det med internettet kan jo osse skyldes du har en langsom opkobling, men det skriver du ikke noget om......
Jeg kunne forestille mig du har noget "snavs" på din maskine...... Har du et godt antivirus program og en god firewall......??..... Det kan osse være du har fået spyware på din maskine...... Prøv at kigge på denne side, den er rimelig nem og brugervenlig......
www.arlet.dk

VH
mrhan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-04 16:38

Hvad med lige at lave en diskoprydning.
Og så måske en defragmentering bagefter.
Du har nok også fyldt din comp med cookies.

Godkendelse af svar
Fra : Gumar

Dato : 03-11-04 00:26

Tak for svaret mrhan.jeg tror jeg har fået styr på det
mvh. gumar