/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp til Nokia 7610.
Fra : Jimmyboy
Vist : 518 gange
40 point
Dato : 22-10-04 18:19

Jeg har lige fået en nokia 7610. Jeg tog et billede for at teste den, og flyttede billedet fra galleriet til "Pictures", for at lege lidt med det hele.
Men nu kan jeg hverken slette det igen, eller flytte det nogen steder hen.

Er der nogen der ved hvordan jeg gør det?
Eller hvor jeg kan få hjælp til det?

Det er ret vigtigt da det er et billede af min kæreste, med erotisk indhold, og hun nakker mig hvis jeg ikke får det fjernet

Accepteret svar
Fra : MarcDuncan

Modtaget 50 point
Dato : 22-10-04 19:00

Måske finder du svaret her min ven
http://www.nokia.dk/phones/7610/support.php

hilsner

Marc

Godkendelse af svar
Fra : Jimmyboy

Dato : 22-10-04 19:16

Tak for svaret MarcDuncan. Det fandt jeg ud af med det samme...