/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Køb af trailer - syn?
Fra : martinussen
Vist : 1198 gange
50 point
Dato : 22-10-04 14:52

Hej

Vi har kig på en 3 år gammel trailer, skal den synes når vi omregistere den? Eller hvordan er reglerne med trailer og syn?

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 22-10-04 15:08

Er langt fra sikker, men mener, at når traileren er mere end 2 år skal den synes ved ejerskifte - Hvis der ellers er gummi nok på og lysene ellers virker, plejer det at være en formalitet.

Bigfool

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 22-10-04 15:43

Nej den skal ikke synes ved ejerskifte når den er under 5 år gammel.
Og hvis den var mellem 5 og 10 år, holder den syn i 2 år ved ejerskift.
Og hvis den var ældre end 10 år. holder den syn i et år ved ejerskift

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : martinussen

Dato : 22-10-04 16:41

Tak for svaret dova. Det var super.