/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Damer
Fra : Zhar
Vist : 633 gange
100 point
Dato : 20-10-04 21:54

Hvordan får man en Thailandsk dame med på ferie i Danmark,hun har pas og penge,og må gerne forlade Thailand.Kan hun komme ind i Danmark og hvor længe må hun blive?Gælder det samme for kinesere?Er det samme regler for indrejse til Grønland?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-10-04 22:03

Hun må blive 3 måneder..for Grønland ved jeg ikke.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 20-10-04 22:42

Nu har du stillet spørgsmålet i kategorien import/export

Hun skal søge om visum, før hun kan få indrejsetilladelse til Danmark

På denne side kan du se fra hvilke lande, der kræves visum

http://danmark.dk/portal/page?_pageid=34,329719&_dad=portal&_schema=PORTAL

til højre klikker du på virumspligtige lande.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-10-04 22:58

Der gælder de samme indrejseregler til Grønland, som til Danmark

Citat
ID, pas, visum og vaccinationer
Nordiske statsborgere kan rejse ind i Grønland uden pas men skal kunne fremvise gyldig billed-identifikation ved check-in. Gyldig billedidentifikation er f.eks.: Pas, kørekort, Dankort el.lign. m. billede. Øvrige skal medbringe pas og evt. visum. Kontakt Grønlands Rejsebureau for yderligere information. Der kræves ingen specielle vaccinationer for rejsende i Grønland.

Fra denne side http://www.greenland-travel.com/nonsec/dk/layout4.asp?page=240

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-04 23:55

import/eksport? lyder lidt massageagtigt

Godkendelse af svar
Fra : Zhar

Dato : 21-10-04 15:23

Tak for svaret ans.
Dit link havde alle de nødvendige oplysninger.