/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Imagecombo med multiline text?
Fra : CADmageren
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 24-07-02 12:54

Hejsa

Jeg bruger en ImageCombo til at udvælge en række komponenter. Mit problem er at teksten fylder for meget, så ikke det hele komme med. Der er ellers masser af plads i højden, da billederne er relativt store.

Er der nogen der kender en løsning, eller eventuelt en anden gratis activeX der løser problemet?

Med venlig hilsen
Michael Christoffersen

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 200 point
Dato : 24-07-02 14:11

Hej Micheal,

jeg ved ikke om dette ka' løse dit problem... -->
http://www.textcontrol.com/tx/newsgroups/microsoft_public_vb_controls/2001/12/05/0054.htm
men her bliver der nævnt noget om "text graphical size in a multiline textbox", samt noget kildekode...

håber det ka' bruges...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 24-07-02 14:25

Hej Strarup.

Tak for forsøget. Men så vidt jeg kan se, så er det et forsøg på at ændre tekststørrelsen. Det JEG forsøger, at at få et linieskift på teksten i en Imagecombo

Mvh

Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : mikkelmus1

Dato : 28-02-03 19:29

Lav to forskellige lister.

Godkendelse af svar
Fra : CADmageren

Dato : 28-02-03 19:36

Tja hvis ingen andre vil svare..