/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Efterskole !!!
Fra : keno
Vist : 428 gange
200 point
Dato : 18-10-04 14:22

Hej til alle på Kandu.
Jeg vil høre om det er rigtig at min indtægt ikke tæller med når vores "søn" skal på efterskole.Jeg har hørt at det kun er min kones indtægt som tæller med, fordi jeg ikke er far til drengen så skulle min indtægt ikke tælle med ?? ER DET RIGTIG ??
Det koster jo ca 1600 kroner om ugen at gå på denne efterskole,så hvis det nu kun er min kones indtægt som tæller med så kan vi måske få noget tilskud.Hilsen Keno.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 18-10-04 14:31

Prøv at se på denne side http://www.efterskole.dk/Find%20din%20efterskole/Beregn%20pris.aspx
der står at "stedforældres" indtægt ikke tæller med.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : keno

Dato : 18-10-04 14:47

Tak for svaret ans,det er dejligt at nogen kan hjælpe så godt.Hilsen keno.