/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sony KV-32FX60B TV Manual
Fra : Gambrinus
Vist : 1022 gange
446 point
Dato : 14-10-04 09:25

Er der en af jer, der ligger inde med en manual/brugervejledning til dette TV ?
Jeg har en på tysk, men er mildest talt ikke særlig god til dette sprog.
Vil meget gerne have en på dansk eller engelsk til låns, så jeg kan kopierer den..
Jeg har haft fat i Sony, men det gav ikke noget resultat.
( Ikke særlig god service ).
Jeg er ikke sikker på B'et i modelbetegnelsen.
En manual/brugervejledning til KV-28FX60B kan sikkert også bruges.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : PowerRanger

Modtaget 456 point
Dato : 14-10-04 10:34

Prøv at kigge her: http://www.sonydigital-link.com/manuals/manuals.asp?l=en&m=KV-32FX66B

Mig bekendt er der ikke megen forskel på FX60 og FX66, så det kan være den kan bruges.

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-10-04 10:45

Jamen det var jo lige den side, jeg forgæves har ledt efter.
Fantastisk at Sony ikke kunne henvise til den.
Tusind tak.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-10-04 10:47

Ups, nu jeg har dig.
Der er kun SVHS stik på forsiden.
Er kvaliteten lige så god ved at bruge en SCART - SVHS adapter på bagsiden ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 14-10-04 23:49

Kvaliteten skulle være bedre ved SVHS, men når jeg selv har sammenlignet kan jeg ikke se forskel. Så derfor vil jeg da ikke se noget problem i at anvende SVHS adapter. Hvad skal du have tilsluttet?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-10-04 07:04

Jeg er ved at samle en pc, som skal bruges til at afspille DVD og musik samt optage tv.
Den skal stå sammen med stereoanlægget (En Sony surround reciever + grammofon).
Der skal bruges et 10 m. SVHS kabel fra pc til tv.
Samtidigt skal der fra tv'et gå et audio kabel til recieveren.
Det bliver også nød til at tilsluttes via en SCART adapter, da der ikke er lineout bag på tv'et.
Det undre mig at der på tv'et er SVHS på fronten og ikke på bagsiden.
Der er 3 SCART stik bag på tv'et.
Gambrinus

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 16-10-04 14:25

Jeg har selv brugt den samme opstilling, før jeg fik en "rigtig" dvd-afspiller, og jeg eksperimenterede med begge opsætninger, altså ren SVHS og med adapter. Jeg kunne ikke se forskel, så min erfaring med den konkrete opstilling er, at det ligeså godt kan være A som B.
Hvis du laver audio igennem tv'et, kan du ikke få 5.1 lyd. Hvis de reciever ikke kan lave dette, er det jo ligemeget, men hvis den kan, skal du have kabel direkte fra PC'en og til reciever.

Go' weekend.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-10-04 18:27

Jep, det er også det, jeg har tænkt mig at gøre.
Lyd fra pc til reciever og billede fra pc til tv, når jeg ser DVD-film.
Lyd fra tv til reciever når jeg se alm. tv.
Tak fordi du ville dele dine erfaringer med mig.

Selv god weekend.

Gambrinus

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 16-10-04 20:32

Ja, det var da så lidt.

God fornøjelse med surround'en.