/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
S/E T610 kommunikere med pc
Fra : TBjorn
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 13-10-04 20:15

Jeg har lige købt en S/E T610. Har installeret den medfølgende software og kan synkronisere med Outlook. Hvis jeg så vil have downloaded spil, temaer, ringetoner e.l. hvad gør jeg så? Jeg har været inde på en side og har hentet et tema ned på pc'en, men hvordan får jeg det smidt over på mobilen?

Accepteret svar
Fra : BoyScout

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-04 05:47

Du kan bruge Themecreator til SonyEricsson. du kan bare søge på google, der kan du sagtens finde det.
bruger du IR eller kabel? jeg brugte selv IR, og det var nemt. ringetoner,temaer og andet kunne jeg bare "trække" over i telefonen, så lagde det sig selv hvor det skulle.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 14-10-04 06:05

Datakabler kan også købes til en mindre pris (125,- på www.helloo.dk) ellers kan du købe en Ir dongel til USB hvis din computer ikke har en sådan indbygget.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 14-10-04 10:42

Et godt program er også float's mobile manager. Den kan bare det hele (næsten)

Godkendelse af svar
Fra : TBjorn

Dato : 14-10-04 20:48

Tak for svaret BoyScout.