/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
alle mine skrifttyper står meget dårligt
Fra : sigdal
Vist : 354 gange
41 point
Dato : 22-07-02 20:38

Efter jeg har installeret photoshop 6.0 er alle mine skrifttyper meget grimme og kantede. Er der et stod i opsætningen hvor man skal checke for dette.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 23-07-02 10:32

Er det i photoshop du mener at skrifttyperne er grimme?
Hvilken opløsning er det ? Hvor store er typerne ?

Eller er det i word eller ???

/Philip

Kommentar
Fra : sigdal

Dato : 23-07-02 13:32

Det er i photoshop at skrifttyperne er grimme.
typernes størrelse har ingen betydning, der er lige grimme om de er små eller store.
opløsning, hvad mener du der?

i word er alting meget fint.

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 23-07-02 13:58

Hmmmm - det fatter jeg ikke.......Tror sq ikke du kan sætte det noget nogle steder...

Jeg har ingen prob. med det. Hvad har du at sammenligne med ? Eftersom
du siger EFTER jeg installerede ????

Prøv evt. at lav en tekst og upload den et sted hvor vi kan se/dl den...

Kommentar
Fra : macintosse

Dato : 31-07-02 15:44

Du skal have opdateret til 6.0.1

Kommentar
Fra : sigdal

Dato : 02-08-02 08:20

ok,

er dette gratis og i så fald hvor gør jeg det henne.

Accepteret svar
Fra : macintosse

Modtaget 41 point
Dato : 05-08-02 08:28
Kommentar
Fra : macintosse

Dato : 05-08-02 08:29

Ja det er gratis

Macintosse

Kommentar
Fra : sakis

Dato : 31-12-02 02:30

jeg tror det er fordi du skal sætte din visning til 100% alt tekst vises difussed hvis den f.eks står på 66%

Kommentar
Fra : Fiiisker

Dato : 13-08-04 12:51

Du makerer bare teksten og højre klikker og så vælger du anti-alias sharp