/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
MC bukser Thansen ?
Fra : bravop
Vist : 969 gange
50 point
Dato : 12-10-04 19:53

Hejsa

Jeg har set at T hansen har mc bukser, er de noget værd ? Jeg vil selv købe dem i en mc forretning, men vil da lige høre om nogle har noget godt om T hansen (jeg har ikke) .

Mvh

Bjarne

Kommentar
Fra : sean_koch

Dato : 12-10-04 22:54

Jeg har købt de der cordura bokser og jakke i thansen, jeg synes det er nice. Men det er jo self ingen ting i forhold til noget dyrt fra en mc foretning... Men alligevel synes jeg godt jeg kunne anbefale det.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-10-04 10:01

Her denne weekend er der stumpemarked i Fredericia, og her kan du HELT sikkert bl.a. finde dig noget mc-beklædning til langt under "normalpris" og ofte til rene "spot-priser".

Udvalget er lidt større på Herning Stumpemarked om en månedstid.

Held og lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : bravop

Dato : 13-10-04 11:07

Hej Palle

Hvor og hvornår er det ? (det var også mig med støvlerne i et andet indlæg)

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Toyotas

Dato : 13-10-04 11:35

Hej bravop.
Jeg kører selv motorcykel og har gjort det siden jeg var 18 år,nu er jeg 48.
Jeg ville IKKE købe motorcykeltøj hos Thansen,det er jo trods alt din sikkerhed der står på spil.Jeg har selv købt mit hos Brødrene stevns i Hårlev.De bor hånværkervej 1 i Hårlev på sjælland.Jeg har købt læderjakke+læderbukser.Det totale beløb var lige under 3000 kr.
Jeg syntes du skulle kontakte dem,har selv brugt dem i mange år.Forøvrigt er min MC opstillet der om vinteren.Når MC-en skal repareres,bliver du glædeligt overrasket over regningen.
Du må gerne kontakte mig privat,hvis du har spørgsmål.
m.bjergstroem@get2net.dk
Venlig hilsen.
Michael Bjergstrøm

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-10-04 11:57

Hej Bjarne
Det foregår her denne weekend 16. og 17. oktober i Dronning Margrethe-hallerne i Fredericia. Som jeg nævnte for dig i din anden tråd er bl.a. MORS BIKES til stede også(ikke fordi du skal handle hos dem, men jeg har personligt RIGTIG gode erfaringer med dem)...og vi har som nævnt en Rabatordning med dem igennem Norton-klubben.

Selvfølgelig skal/bør du være opmærksom på de råd som Michael B. ovenstående påpeger, og det er klart at kvalitetsvarer ikke er nogen dårlig investering på både kvalitet og sikkerhed.

Mvh
palle

Kommentar
Fra : bravop

Dato : 13-10-04 15:59

Tak for jeres svar, det var netop kvalitets spørgsmålet jeg var lidt ude efter (selvom prisen gerne må holdes nede), jeg vil se om jeg kan komme til Fredericia.
Forresten, læder kontra stof, er det en smags sag, eller er det ene meget bedre end det andet ?

Mvh

Bjarne

Kommentar
Fra : Toyotas

Dato : 13-10-04 16:38

Bravop.

Hvis jeg var dig,ville jeg købe læderdress.Husk lige at give læderet fedt,inden du benytter det.God fornøjelse.
Venlig hilsen
Michael Bjergstrøm

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-10-04 17:32

Uanset hvor meget fedt du giver dit læder, så bliver det ALDRIG vandtæt...some f.eks. GORETEX er.
"Stof"mc-tøj er idag MINDST lige så godt og sikkert som læder.

Mvh
palle

Kommentar
Fra : Toyotas

Dato : 13-10-04 17:49

Ja,det er jo en smags sag hvad man vil køre med.Det er rigtigt at læder bliver"sjasket" når det bliver vådt,se selv på læderhandskerne.De er ligesom en karklud at vride.Jeg har før kørt med oliedress.Det var vandtæt,men nu foretrækker jeg læderdresset,hvis jeg skulle ryge henad vejen.
Venlig hilsen
Michael Bjergstrøm

Kommentar
Fra : bravop

Dato : 14-10-04 12:08

Hej Palle

Er den messe i Fredericia ikke mest en bil messe, hvor mange mc stande er der, vil du tro ? Det er jo en lidt lang tur fra Århus, hvis der kun er to eller tre stande

Tænkte iøvrigt nok at det var en smagssag med stof/læder, jeg vil kigge på udvalget og så må vi se.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 14-10-04 14:00

Jo det er nok mest for bilfolket, men der er faktisk mange mc-relaterede stande også....men ellers vent til den 13. nov. i Herning...der er der MEGET mere for mc-folket!

Mvh
Palle