/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Søger moxer mv.
Fra : dysted
Vist : 806 gange
100 point
Dato : 11-10-04 00:25

Hej!,

Jeg og nogle venner er muligvis interesseret i at købe nogle af de gamle magic kort til en rimelig pris. Navnlig moxer, Ancestral Recall, Mana Drain mv., men også duals i nm/m. Ligger du inde med noget, eller kender du nogen, der gør?

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-04 14:20

Jeg har mana Drain...

Kommentar
Fra : dysted

Dato : 11-10-04 16:15

Okay. Send mig en mail på posttilsteffen@hotmail.com.

Godkendelse af svar
Fra : dysted

Dato : 14-10-04 23:55

Tak for svaret! Jeg vil da meget gerne høre nærmere om de Mana Drains.

mvh. Dysted