/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vaskemaskine
Fra : snusi
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 10-10-04 22:13

Hej.

Jeg kunne tænke mig at høre positivt/negativt om denne vaskemaskine: Bauknecht WAK 8788 dynamic. Vi står og skal købe ny, og har set tilbuddet hos Fleggaard.

Venlig hilsen
snusi

Accepteret svar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-04 23:04

Hej Snusi

Jeg har en indkomst ved at sælge reservedele til hvidevarer... - så dette svar er egentligt at "slå mig selv over fingrene" - men skidt....

Prøv at "surfe" lidt rundt på www.kandu.dk - os lav dig selv en lille liste over hvad det er for maskiner folk har problemer med - af den ene og den anden art... - Mærkevarer med "B" i begyndelsen dukker faretruende ofte op - ikke ?

Nu er dette jo en form for statistik - og det er som du ved med den slags - det kan vendes til ens egen fordel ( eller bagdel, om ønskligt ) - men som jeg starter med at skrive... - egentligt lever jeg jo af at sælge reservedele... :)

Jeg håber du træffer det rigtige valg - og ikke kun ser på at kunne spare 500,- her og nu ...

MVH. - Ole Brink - www.hvidevaredele.dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-10-04 23:07

Undskyld jeg bryder ind: Ole jeg tror du kunne gøre nytte her og måske sælge lidt dele
http://www.kandu.dk/dk/spg/51208

Kommentar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Dato : 10-10-04 23:22

Hej BjarneD

Tak for tippet - jeg "smutter" over på 51208 !

MVH. - www.hvidevaredele.dk - Ole Brink

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 11-10-04 12:16

Tak BjarneD (undskyld snusi)

/sgb

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 13-10-04 18:30

Hvad nu hvis maskinen skal serviceres inden udløb af garantiperioden - vil du så køre til Fleggaard med den (jeg forudsætter at du ikke bor lige ved siden af firmaet).

Mvh Carsten

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 13-10-04 21:25

Tak for svaret www.hvidevaredele.dk.

Jeg kan godt se at det ikke er en Bauknecht vaskemaskine jeg skal købe, så jeg søger videre. Heldigvis kan den gamle maskine køre lidt endnu

snusi

Kommentar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Dato : 13-10-04 21:41

Velbekomme Snusi !

Det er nok en fornuftig disp. - men tag nu ikke fejl af tyskerne... - de kan skam godt lave vaskemaskiner !

Miele & Bosch/Siemens (Vaske)maskiner er nok dem jeg sælger mindst reservedele til...

Held & lykke med din søgen...

MVH. www.hvidevaredele.dk - Ole Brink