/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Timberlake ikke en krone værd
Fra : ting27
Vist : 591 gange
1 point
Dato : 10-10-04 14:51

Hvor er det irriterende med alle de indlæg 'Timberlake' poster for tiden, med falske amerikanske bedragere. I skal aldrig stole på ham. Jeg har som forsøgsdyr for kandu testet de sider som han poster. Hvis man har en IQ på over 10 kan man se på under 1 min. at det er svindel og bedrag.
Det starter med at man får 5 cent pr. mail, for at modtage spam. De spam-mails fører en videre til sider hvor man kan få 10-20 cent pr. mail. De sender så en videre til sider hvor man kan få 20-50 cent pr. mail. Det er samme virksomhed som styre det hele. Jeg blev også linket ind til sider som omhandlede kædebreve.
Det lyder jo meget godt, men når de først udbetaler ved $777 (nogle er på $9999 dollars), skal man modtage mellem 500 og 1 mil. mails. Det tænker man jo ikke lige over.
Nu har jeg prøvet at fortsætte inde på de sider, og fandt så ud af, at 5 cent før jeg nåede de $59 fik jeg pludselig ikke flere mails, uden mulighed for at tjene flere mails.

Så kan man jo gøre lige som Timerlake, at være egoistisk, og poste et link direkte til 'hans' side. Dvs. at når i laver en bruger får at et lille beløb penge. Ikke fedt vel.

Jeg fandt forresten også en side der gav $10 pr. mail og det var samme virksomhed som den Timberlake linker til... LOL tænkte jeg. Hvis det ikke er svindel, så ved jeg ikke hvad der er!

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 10-10-04 15:08

er du på piller man? Der er skulle ikke nogle sider der vil give 10 dollar pr. mail. (højst 1 dollar)
Du ved ikke hvad du taler om.
ps. det sider jeg linker til sker udbetaling typisk fra 3-120 dollar.
så kan du lære det..

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-10-04 15:13

Timberlake> Jeg har prøvet de sider du linker til (og selvfølgelig meldt mig ind uden om din bruger) og der er udbetaling mellem $69 og $999.
Dem som udbetaler ved $69 får man kun 5 cent pr. mail. Den med $999 får man mellem 20-50 cent pr. mail, hvilket jo så gør det samme.
Ang den med en mails der giver $10. Jeg er 100%, og det er sjovt nok præcis samme opsætning som de sider du linker til (samme virksomhed)
Jeg har også (gennem dine links) fundes mange der giver $2 pr. mail. Jeg tror udemærket godt at du er klar over det.

Forresten. Alle der skal prøve at lave en bruger. Gå uden om Timberlakes links. Han fortjerner ikke at få beløning for at sakffe brugere den klamme vej.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 11 point
Dato : 10-10-04 15:13

Timberlake>
Det kunne da være rart at se en form for dokumentation, for hvis dine påstande holder, så kan man jo blive usandsynlig velhavende af den slags fritidsfornøjelse

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-10-04 15:16

Hvad er f.eks det sidste beløb du har fået overført til din konto?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-10-04 15:18

Her er en side som giver $5 pr. mail. Det er samme opsætning som dem Timberlake linker til. Det viser allerede at det er Timberlake der ikke ved hvad han taler om. I kan selv prøve at sammenligne siderne.
http://www.npamail.com

Citat
• FREE Membership
• Get Paid for Reading Your eMail

• ALL EMAILS WORTH $5!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-10-04 15:28

hehe.. den her som Timberlake også reklamerede med er nede.. Mon dog sådan et firma som giver payout på over $100 til forskellige personer har en så dårlig host.
http://mighty-mails.com

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-10-04 15:32

Timberlake er bare et fjols der spilder vores tid med latterlige tips. Lidt trist han er kommet tilbage til Kandu for at trække standarden ned herinde sammen med alle svampe-folkene...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-10-04 15:33

hehe... Jeg fandt en ny.. $30 pr. mail... haha http://www.30dollarsmail.com
Samme virksomhed igen. Siderne er helt ens opbygget.. Forresten fandt jeg siden via et banner på http://www.npamail.com . De linker til deres egne siderm og får det til at ligne reklamer. Alle deres spam-mails linker også til deres egne sider...
Jeg håber dette er bevis nok for intelligente mennesker.. $30 pr. mail. Det er helt til grin, and so are you Timberlake.
Citat
• FREE Membership
• Get Paid for Reading Your eMail
• Get Paid for Clicking on ads
• Refer Others and Get Paid
• All Emails Worth $30
• All PTC Worth up to $30
• Real $6000 Cashout - Fast to reach!

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 10-10-04 15:36

Et godt råd til alle brugere derud. Meld jer aldrig under ting27`s link da han er en vaskeægte bedrager. Hvad angår $5 pr. mail han hentyder til er fusk.
$5 pr. mail menes rent faktisk 5 øre. hvilket vil sige at når udbetalingen først kan finde sted via 500 usd svarer det til tusindevis mails.
JEG VIL TILFØJE MERE, DA DET ER KUN TIL HANS FORDELE OG DET VED HAN UDMÆRKET GODT

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-10-04 15:37

lol Timberlake. Se på mine links. Der er IKKE noget user-id. Jeg er nemlig ikke ligesom dig. Faktisk har jeg slet ikke nogen bruger på de sider, som jeg har linket til.

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 10-10-04 15:40

WHAT EVER DU SNAKKER TINGENE UDENOM - DU ER TIL GRIN
SAMTALEN ER SLUT FRA MIN SIDE
FÅ OPMÆRKSOMHED ET ANDET STED.
MÅ DU LÆRE DET

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 10-10-04 15:45

Tak Timberlake. Det var nemlig heller ikke meningen at jeg skulle tale med dig om det her. Jeg skrev dette for at fortælle andre brugere om det.
Det var forresten tidligt du brød sammen.

Jeg håber at i andre kandu-brugere udfra mine ovenstående beviser, kan se hvor sært det der mail-system er. Jeg ændrer ikke min mening, før jeg har set dokumentation fra Timberlake.

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 10-10-04 15:54

Prøv at tjekke Timberlakes historik. Se hans tips og hvad han ellers har foretaget sig. Manden er komplet idiot.

Godkendelse af svar
Fra : ting27

Dato : 10-10-04 16:21

Tak for svaret Better_Performance.