/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
HED PORNO
Fra : edlefsen
Vist : 1936 gange
70 point
Dato : 09-10-04 21:00

TJECK http://kamilla.freepimp.com

KAN DU LI´DENNE HJEMMESIDE??

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 80 point
Dato : 09-10-04 21:14

Nej pigen er sød, men al det snask der popper op, når man klikker på et billed, kan jeg ikke lide.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-10-04 21:27

ALtså jeg kan ikke li siden, men jeg kan godt li indholdet, siden er klam og man...ja.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 09-10-04 21:33

Jeg savner noget med aubergine...

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 21:52

Kalder du dét hed porno??? Hende med violinen er da klam...hun ligner madam Mim!!!

Kommentar
Fra : edlefsen

Dato : 09-10-04 21:53

axelise....der er jo lidt for enhver smag, ikke?

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 21:59

Ja..og det er selvfølgelig godt.
Har på fornemmelsen at du helst vil have kommentarer fra andre mænd...?...men nu er der altså en kvinde, der blander sig. Kan du iøvrigt fortælle mig, hvorfor mænd i (tyske) pornofilm aldrig tager sokkerne af?? Det er da vildt usexet!

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 22:05

Okay.....det er DIG der er Kamilla!? Så er det derfor du gerne vil vide, hvad folk synes om hjemmesiden! Håber da ikke det er dig, jeg lige har kaldt "madam Mim"!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-10-04 22:06

Jeg tar ikke sokkerne af heller,for ikke mine lange negle på tærne ska rive vet du, ha ha

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 22:08

Nå nej...sokker går også fint til en halv-slatten pik og kaffe-ånde........

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-10-04 22:10

Uffda Axelise,kaffe??,,
Set på siden,intet specielt ved den vel,bare min mening jo

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 22:13

Jeg har en teori om, at de dér mænd i tyske pornofilm, der beholder sokkerne på, har kaffeånde....de ser sådan ud. Og så er pikken altid halvslatten....?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-10-04 22:14

Blir deg svar skyldig,har ikke set på tyske pornofilm,sorry

Kommentar
Fra : edlefsen

Dato : 09-10-04 22:16

Axelise...hvad snakker du om?? Om jeg er Kamilla? Jeg er en mand!!! Og nej, det er ikke mig på billederne...

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 22:20

Nå ja...jeg synes bare det er påfaldende, når man læser din historik. Alle dine jobsøgnings-tips går tilbage til en mailadresse ved navn kamilla....osv.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 22:21

Måske det er din kæreste, du har lagt ud på nettet???

Godkendelse af svar
Fra : edlefsen

Dato : 09-10-04 22:22

Tak for svaret Franksp.

Kommentar
Fra : edlefsen

Dato : 09-10-04 22:25

nej...der er bare min kæreste brugernavn...jeg bruger

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 09-10-04 22:25

Ha ha ha ha.....

Kommentar
Fra : Situbusit

Dato : 16-12-04 23:29

*LOL*
Sys siden er grimt lavet - og dårligt indhold...

Shedevil