/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Twister problem!!
Fra : rj77
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 07-10-04 17:53

Hej brugere!

Når jeg prøver at Flashe med Twister får jeg en meddelse om at programmet ikke kan finde filen!!
Er der nogen der ved hvordan man får den til dette og er der evt. nogen der kan hjælpe mig?
Så jeg kan få programmet til at finde filen??
Programmet hedder "DCTx Tools v1.3_c by SaraSoft"

Mvh.
RJ77

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-04 23:03

Du skal ændre sti'en hvis det er en DCT3 telefon du vil flashe til C:\Winstala\ da den ellers ikke vil godtage det..
Ring evt mellem 13:00 og 17:00 til mig og jeg vil gerne forklare dig det..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : rj77

Dato : 09-10-04 16:34

Tak Dan!

Det var lige det der skulle til.
Men så er der lige noget mere....
Det er ikke alle tlf. der vil tænde når jeg sætter kabel i, ved du hvad der kan være galt?
Og hvis jeg nu vil flashe DCT4 er der så noget andet der skal gøres? Evt med en box eller noget?

Mvh.
RJ77

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 10-10-04 21:49

HVis telefonen ikke tænder skal du chekke kabel.. det er ofte der der ligger en fejl..
Hvis det er DCT4 der skal flashes skal stien være C:\programmer\Nokia\osv.. der hvor dine flash filer ligger..
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : rj77

Dato : 11-10-04 19:23

Tak Dan!

Du har været en stor hjælp, nu har jeg fået det til at virke.
Endnu en gang Tak

MVH. Rj77