/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Diffuse smerter/fibromyalgi
Fra : klanger
Vist : 1018 gange
100 point
Dato : 07-10-04 09:59

Min kære forlovede lider desværre af fibromyalgi, og har igen lige haft et "udbrud", og har intet kunnet foretage sig.
Håber der måske er nogen her på Kandu, der kender til en form for løsning til, at hun kunne få det bare lidt bedre.
Lægerne har jo åbenbart ikke fundet noget der hjælper patienter med denne lidelse.
Jo, lidt men det er jo som regel en masse smertestillende såsom morfinpræparater, og det kan vel ikke siges og være det bedste, at fylde sin krop med.
Håber nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 07-10-04 10:09

Jeg må endnu engang henvise til en klassisk homøopat. Husk vedkommende skal være medlem af MDSKH, da det betyder vedkommende har en 4 årig uddannelse. jeg vil henvise dig til bbr@mail.dk Hun kan anvise nærmeste behandler.
Torben

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 07-10-04 10:11

Kære Klanger,

Med risiko for at blive beskyldt for "reklame", vil jeg dog alligevel nævne et produkt, som har hjulpet mange patienter med fibromyalgi, nemlig én FLP Aloe Vera juice, der helt præcist hedder: Aloe Bits n'Peaches.

Den er overkommelig at indtage: 30 ml tre gange om dagen - første gang, når man står op om morgenen, næste gang når man kommer hjem fra arbejde og sidste gange umiddelbart inden man går til køjs. Indtagelsen skal ske dagligt - altså ikke kun i forbindelse med anfaldene.

Du kan købe Aloe Bit's n'Peaches hos samtlige forhandlere af FLP's produkter - og hvis du ikke kender en forhandler, så sender vi det gerne. Hvis du vil vide mere om Aloe Vera inden du køber er du også velkommen til at sende os din postadresse til admin@conwise.dk og vi skal lægge noget materiale i en kuvert og sende til dig.

Med venlig hilsen
HB

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-04 10:13

Har din forlovede kontakt til http://www.fibromyalgi.dk/
Hvis ikke, er der da mulighed for at få råd der.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 07-10-04 10:25

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-10-04 10:27

Der er jo mange "råd". Har selv en partner med Fibromyalgi. Hun har prøvet Ingefær tabletter 3 gange daglig. Efter ca. 14 dage blev det bedre, forståes på den måde at nu kan hun holde om en kop om morgenen, før var det først op af formiddagen at hun kunne holde en kop eller glas.

Det var bare endnu et natur produkt der "måske" hjælper. Det kan købes i eks. Aldi til billig pris.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-10-04 10:29

Lidt hurtigt du valgte at lukke dit spg men ok, hvis i ikke kendte til hjemmesiden så var det da en god start.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-10-04 11:14

Nej, lægerne har endnu ikke fundet noget mod denne sygdom, som mange læger desværre ikke engang anerkender som en sygdom.

Men forslaget om AloeVera Juice som ForeverlivingProduct kom med, er faktisk ikke så dumt, da det også har en gavnlig virkning på mig, som ellers er meget skeptisk over for den slags.

mvh dova