/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Ad-Aware
Fra : keniel
Vist : 291 gange
200 point
Dato : 06-10-04 20:08

Jeg havde Ad-Aware installeret på min PC'er, da jeg læste at der var kommet en ny og bedre version. Jeg afinstallerede den gamle version og hentede den nye hjem. Jeg forsøgte da at installere den nye version men et skilt poppede op med teksten:" An I/O error occurred while installing a file. This normaly caused by bad installation media or a corrupt installation file". Jeg har forsøgt at slette alle spor af den gamle version, men stadig kan jeg ikke installere den.
Hvad gør jeg fejl eller hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-10-04 20:18

Hvad mener du med "forsøgt at slette alle spor"???

Har du kørt en rec clean??

http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm

Prøv at køre denne. Husk at der også er en ny Spybot.

Har du hentet Ad-aware direkte på deres side??

http://www.lavasoft.de/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-10-04 20:27

Du havde ikke behøvet at afinstallere den gamle version. Jeg tror at den du prøver at installere nu muligvis er en Update og ikke en fuld version. En Update virker kun hvis programmet findes i forvejen. Kig på Ad-Aware's hjemmeside om ikke der ligger en FULD version til Download. Det bør der gøre.

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 06-10-04 20:46
Kommentar
Fra : tukols

Dato : 06-10-04 20:48

Beklager. Forvirrende med 2 tråde. Kom til at uploade forkert link i den anden tråd. Så går der jo rigtig ged i det.

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-10-04 20:58

http://www.tcmagazine.info/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewdownloaddetails&lid=36

det anbefales at afinstallere det tidligere versioner.
køre fint her.

det er den gratis version 1.05se free

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 06-10-04 21:00

Prøv og fjerne alle de spor du kan af det gamle, slet mappen fra c drevet, slet alle temp filer, under winddows - Temp. Så genstarter du.
Nu installere du et program der kan ryde op i din registeringsdatabase. For og fjerne skjulte spor af det gamle.
Et lille program der akn gøre det er EasyCleaner, kan hentes her:
http://www.majorgeeks.com/download414.html

Så installere du der og køre den der hedder "Find Registry" Og vælger slet alle når du er færdig. Når du har slette alle dem, genstarter du og henter den nyeste Ad-aware Full Version her:
http://www.snapfiles.com/get/adaware.html

Så skulle det gerne køre, hvis det stadig ikke gør, har jeg et par andre muligheder. Men prøv det først.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-10-04 21:51

ja ja, så kan vi jo bare vente på at der er 5 mere der siger det samme som i første svar

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 06-10-04 22:11

hehe det er rigtig nok troldenesdhb, hehe, men ikke sikkeret han forstod dit spørgsmål altså at det ikke var udybende nok, så det har jeg lige prøvet på ;)

Kommentar
Fra : keniel

Dato : 28-01-06 19:12

Jeg har købt en ny PC'er, så problemet blev løst på den måde. Men jeg forsøgte nu alligevel for en sidste gang at hente programmet hjem og installere det......... "An I/O...........
Nu har jeg formatiseret harddisken!!!
Men tak for jeres gode råd, desværre uden held.

Annuller spørgsmålet
Fra : keniel

Dato : 28-01-06 19:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål