/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
børne hue
Fra : stokbro
Vist : 2984 gange
20 point
Dato : 02-10-04 16:47

hej
er der nogle der har en opskrift på en børne hue med øreklapper

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 02-10-04 18:16

Geh Stokbro! - Hvis du klikker ind på www.tribsen og ser under huer, vanter, sjaler, vil du se billeder og opskrifter, som er nemme at rette til, så de passer alle størrelser! - God fornøjelse og venlig hilsen fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 02-10-04 19:10

øv skovheksen linket dur ikke ?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 02-10-04 19:15

lån hønsestrikopskrift på biblioteket, jeg har selv lavet det efter denne metode, mren der findes sikkert også opskrifter der.

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 02-10-04 19:22

Hej Stokbro - jeg skrev det ikke helt færdigt: www.tribsen.dk, pejl ned til opskrifter i venstre øverste side og pejl igen på sjaler, huer og vanter - dette virker på min skærm, så det gør det sikkert også hos dig - endnu en gang: masser af inspiration og nemt at tilpasse! Med venlig hilsen fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : Rie1

Dato : 03-10-04 10:31

Der er en dansk hjemmeside garnstudio.dk men den virker tilsyneladende ikke i øjeblikket.Prøv garnstudio.se. klik ding ind på design, vælg herefter barn, der er mange huer.
Hilsen Rie

Kommentar
Fra : BirtheP

Dato : 26-10-04 14:38

Hej Stokbro. I ugebladet "Hjemmet" i denne uge (44) kan du finde hueopskrifter - med klapper - til både børn og voksne.
Mvh. Birthe P

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 06-12-05 06:44

jeg kan sende en kopi af en opskrift på børnehue med øreklapper.jeg kan kontaktes på runaoglars@vip.cybercity.dk
størrelse ½-14 år dækker opskriften.
med venlig hilsen runa.