/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
NTDETECT mislykkedes
Fra : Nordania
Vist : 615 gange
200 point
Dato : 30-09-04 08:23

Jeg har ved en fejl slettet noget så jeg ikke kan starte min maskine op, den NTDETECT mislykkedes. Jeg har nu prøvet at sætte bios til cd-rom øverst, og derefter ville jeg starte op fra cd - men den siger det samme

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-04 10:37

jeg tror IKKE du booter rigtigt på din skive. Det hjælper ikke at sætte Cd til first boot device hvis du har cable select.

Tjek at den virkelig booter på din skive. Det er et problem der er beskrevet mange steder. Når du så får bootet på din skive, så skal du vælge rep. 2nd gang den spørger ikke første.

ELLER TJEK DETTE LINK
http://www.freefiles.dk/modules/newbb_plus/viewtopic.php?topic_id=932&forum=11

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 30-09-04 17:37

Hej Nordania

Eller finde en med samme operativsystem som dig - overføre systemfilerne til en CD-ROM eller CD R/W, herefter smider du en startdiskette i A:\ drevet på din maskine, og så læser skidtet ind fra en CD-ROM til harddisken. Hvis du ikke har en start diskette, så lav en på den maskine som virker.

Har selv gjort det på flere maskiner med Windows 2000 og en enkelt med XP home.

Lars