/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Javascript -aktiveret eller deaktiveret
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 394 gange
26 point
Dato : 27-09-04 16:09

Findes der en funktion i PHP, hvorved man kan se, om Javascript er aktiveret eller deaktiveret, eller skal man bruge JavaScript for at afgøre det?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-09-04 17:05

Hej
Det er ikke i PHP men i din browser at du kan se det.
ellers kan du se php's opsætning med dette lille script, som at du ligger på din side.

Kode
<?
phpinfo();
?>

Mvh Natmaden

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 27-09-04 17:09

Ja, men findes der en funktion, der kan se, om JavaScript er aktiveret/deaktiveret på brugerens computer?

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 36 point
Dato : 27-09-04 17:36

Ja men det har ikke noget med php at gøre,
det kan ses med et javascript, som da godt nok kan ligge i en php-fil
Jeg har et script der kan se det men jeg syntes ikke at det altid virkede, og fjernede det så igen.
Tror at det handler om modtagerens indstillinger er sat til om den vil oplyse det til senderen.
Ser lige om jeg kan finde scriptet.

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 27-09-04 19:31

Håber da det lykkedes at finde det, ellers må jeg jo lave et redirect med Javascript og et med Noscript

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 17-01-05 18:55

Tak for svaret natmaden.
Jeg fik det ordnet med et javascript

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-01-05 19:40

Ok ! tråden var smuttet ud af min historik !
sorry