/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
kreditkort
Fra : sprit65
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 26-09-04 13:36

er der nogen der ved hvordan man får et kreditkort når man er reg i rki.
jeg har engang hørt om et kort hvor man kunne sætte penge ind på og kun hæve det beløb der står på kontoen er der nogen der ved noget om det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-09-04 13:40

Et kreditkort får man ikke når man er i RKI

Det du tænker på, er måske det der hedder Visa-elektron hvor man ikke kan overtrække.
Det er der nogen banker der kører med, hvilke er jeg ikke lige klar over.
Men er desværre bange for, at en RKI-registrering også vil være en hindring der.
mvh dova

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 26-09-04 14:06

jeg er lige flyttet til Sydbank, og der har de visa elektron

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 26-09-04 14:06

jeg er lige flyttet til Sydbank, og der har de visa elektron

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 26-09-04 14:06

jeg er lige flyttet til Sydbank, og der har de visa elektron

Kommentar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 26-09-04 14:07

hov.....:)

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 60 point
Dato : 26-09-04 14:08

bg bank har et kort som hedder maestro som du kan betale med i de fleste butikker og det kan ikke overtrækkes
her kan du bestille det samt info http://www.bgbank.dk/Link/BestilMaestro
mvh Granslam

Kommentar
Fra : kinternet

Dato : 26-09-04 14:08

DAnske Banke har et Maestro kort hvor man kun kan hæve hvad der står

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 26-09-04 15:20

Du får formentlig meget svært ved at få et kreditkort når du står i RKI idet dem står i RKI har prob. med kredit der er ydet dem.

I udlandet kan man få det kreditkort du beskriver. Man sætter 500 dollar ind på en opsparingskonto og så pantsætter man den til sikkerhed for ens kreditkort som så
får et maksimum på for eks. 400 dollar og på den måde får man et kreditkort selvom
man ikke er kreditværdig.

Du kan have læst om det i spam mail idet spam mail tit og ofte tilbyder kreditkort mod
sikkerhed...men det er udenlandske udbydere. Mig bekendt findes der ikke nogen danske udbydere... så - som de andre nævner det - er et VisaElectron eller et Maestro kort nok eneste mulighed for et kreditkort

Godkendelse af svar
Fra : sprit65

Dato : 26-09-04 20:39

Tak for svaret granslam.