/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ring Gratis
Fra : chahin
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 25-09-04 17:25

hej..

jeg har hørt at man kan ringe gratis over internetet, er det rigtigt???

Mvh Chahin

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 60 point
Dato : 25-09-04 17:30

IP-telefoni..

tjek evt. www.skype.com
Og det er vidst ikke helt gratis, men meget, meget billigt.

Mvh Niels.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-04 17:31

Her er skype.
http://skype.spontek.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-04 17:34
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-09-04 17:35
Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-09-04 19:10

BETA udgaven af Skype er gratis mellem andre BETA Brugere, jeg gav ikke moget for at ha det, der kræver bare et headset. det Skype full kan, er at ringe til fastnet telefoner

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-04 21:37

skype er gratis, så længe det er mellem computere, den skype man kan downe på hjemmesieden er i stand til at ringe til fastenet telefoner, man skal bare købe taletid til det.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 26-09-04 00:34

Offtopic: Jeg kan godt li' deres runde røde mærkat "Spyware NO Adware" Som man læser det, så får man spyware, men ikke adware

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 26-09-04 17:54

-> xyzzygy
Der kræves da ikke noget headset. Jeg klarer mig udmærket med de højttalere, der hører til pc'en, samt en billig mikrofon. Det er da et herrens bøvl at skulle om bag apparetet og skifte kabler når man vil snakke. Jeg mener imidlertid eet eller andet sted at have læst, at man kan få headset til USB. Så beynder det at ligne noget.
PS Aldi sælger i øjeblikket headsets for kr. 179,- NEJ jeg er ikke ansat der.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-09-04 18:50

ja ja, men det er da bedste med et headset. det l<.æ\/3$ ikke. hmm, måtte bare skrive i 1337

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-09-04 12:41

tele2 har også ip telefoni til 99 kroner om måneden, men den box der skal til koster 700 kroner dog.

Godkendelse af svar
Fra : chahin

Dato : 04-10-04 22:53

Tak for svaret NielsPT.