/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Danser med Drenge, Ydmyge...& Kære lille~
Fra : EjustE
Vist : 2915 gange
125 point
Dato : 25-09-04 15:49

Hej...

Er der nogen som har akkorder eller tablatur til Hvor længe vil du ydmyge dig, og Kære Lillesøster , af Danser Med Drenge ?

2 skønne sange

Kommentar
Fra : EjustE

Dato : 26-09-04 08:38

NB! Jeg har fået 4 akkorder til "Kære Lillesøster" af en veninde:

DM xx0231 Bb xx0331 F x33211 C x32010

De bruges i det meste af sangen , dog i visse passager bruges der andre, og der også 2 soloer : 1 efter "Everything is gonna be allright" og 1 til slut (fade-out-solo)

Håber at der er nogle, der finder flere akkorder , eller tablatur og soloer

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 26-09-04 09:47

Danser Med Drenge – ”Hvor Længe Vil Du Ydmyge Dig?

Intro : C/C/Dm/Dm/E7/E7/Am/Am/F/F/C/Am/Dm/Dm/Gsus7/Gsus7/

C Am F Bb Gsus7
Nogen - kommer til verden med tårer og nogen - ta´r hele livet så let
C Am F Dm
nogen - stræber mod det de vil nå mens du - står bag i køen og kigger på -
Gsus7
og går i stå

C Dm
Hvorlænge vil du ydmyge dig ? hvorlænge vil du trædes på endnu ? (Hvor længe vil du trædes på) ”ekstra takt Dm”
E7 Am
hvorlænge kan du blive ved, før det slår dit hjerte helt itu ?
F C
Sig mig - Hvorlænge vil du finde dig i det, hvorlænge vil du la´ dem trampe på dig
Am Dm
åh - det piner mig at se på dig yeah
(Hvor længe vil du la’ det ske)
Gsus7 C
så sig mig - hvorlænge vil du la´ det ske ? Hvorlænge før du lærer at sige nej ?

Hvor - hvor er din stolthed og vilje ?
sig mig, hvorfor - lader du dem udnytte dig ?
jeg ved - du ikke har været sådan altid
og jeg gi'r alt, hvad jeg har for at få min ven
tilbage igen

Hvorlænge vil du ydmyge dig ?
hvorlænge vil du trædes på endnu ?
hvorlænge kan du blive ved
før det slår dit hjerte helt itu ?
Sig mig - Hvorlænge vil du finde dig i det
hvorlænge vil du la´ dem trampe på dig ?
åh - det piner mig at se på dig
så sig mig - hvorlænge vil du la´ det ske ?
Hvorlænge før du lærer at sige nej ?

Kommentar
Fra : EjustE

Dato : 26-09-04 10:07

Akkorderne til "Kære lillesøster" spilles i allerede nævnte rækkefølge