/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sandstenskrukker
Fra : yttan
Vist : 1795 gange
15 point
Dato : 23-09-04 23:05

Jeg har arvet nogle gamle hvide blomsterkrukker, formentlig fra halvtredserne. Det ligner sandsten. Problemet er, at de meget hurtigt er blevet grimme af alger. Vandet slår igennem formentlig. Hvad kan der gøres?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-04 23:10

spurgte lige en klog dame i sofaen og hun sagde at du skal male dem med vandglas inden i - fortalte samtidig at hun havde lakeret med matlak og at det blev pænt. Algerne kan du fjerne med wienerkalk.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 25 point
Dato : 23-09-04 23:11

ps matlakken udenpå selvfølgelig

Godkendelse af svar
Fra : yttan

Dato : 05-05-05 21:29

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-05-05 21:33

selvtak - håber i fik gjort hvad i ville