/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Udplotning/udprintning
Fra : spock28
Vist : 454 gange
200 point
Dato : 23-09-04 19:57

Jeg har nogle tegninger fra AutoCAD LT 2004, som jeg skal ha' plottet eller printet ud. Nogen der ved, hvor man kan få gjort det rimeligt billigt? Jeg bor i østjylland. Har prøvet et par kopicentre, det ene var alt for dyrt og det andet kunne ikke finde ud af at få mine .plt-filer plottet ud... HJÆLP

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-09-04 20:00

Du kan sikkert få det gjort ved en arkitekt eller landmåler, de printer rigtig mange tegninger, der skal overholde standarder og mål.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 23-09-04 21:45

Vesterkopi i Viborg er et godt bud!
Har du en studerende til at gøre det for dig vil de give dig op til 50% i rabat, forudsat han/han har studiekort.
http://www.vesterkopi.dk

MVH.
Thomas

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 24-09-04 08:36

VesterKopi er alt for dyre... 33,- pr. udplotning eksl. moms... det er for dyrt for mig.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 24-09-04 13:55

Ja det er der måske noget om, men tror ikke du vil kunne få det meget billere, medmindre du får det gjort hos et privat firma.
Mit bud vil derfor være, at du kontakter et firma der arbejder med arbejdstegninger. Som Palle også nævner.
MVH
Thomas

Kommentar
Fra : Flemming_Clausen

Dato : 07-10-04 11:14

Du kan prøve på Nordjyllands Erhversakademi, de uddanner bygningskonstruktører og de arbejder med AutoCad, det kan være at de vil plotte det for dig ellers kan du prøve at kontakte nogle af de studerende på skolen.

Mvh

Flemming Clausen