/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Visitkort
Fra : sfl17
Vist : 1247 gange
70 point
Dato : 22-09-04 16:38

Hej, jeg er selvstændig lønmodtager og bor i Kbh. Kender nogen et firma eller en privatperson, der kan lave et par hundrede trendy visitkort til mig på en dags tid (farver på mindst en side og glatte) ? Skal nemlig på forretningsrejse meget snart, og så haster den slags jo ...

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 22-09-04 16:43

På banegården er der en automat hvod du ret hurtigt kan fremstille disse kort

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 22-09-04 16:45

Kig forbi www.a3.dk - de er hurtige, laver god kvalitet og er fair i pris.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 22-09-04 16:47

Bare nysgerrig.

Hvordan kan man være selvstændig lønmodtager??

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 22-09-04 17:10

Kan også anbefale automaterne på banegårdene, kvaliteten er helt fin. Billigt og hurtigt.

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 70 point
Dato : 22-09-04 18:31

www.vistaprint.se kan helt klart anbefales...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 22-09-04 20:10

Nogen muligheder i Kbh? Automaten på hvdbanen er sgu ikke godt nok, når man skal virke bare lidt seriøs på diverse direktører og den slags. Og ja, selvom mange ikke aner noget om det, kan man sagtens være lønmodtager, selvom man i realiteten arbejder uafhængigt

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 22-09-04 21:37

sfl > Hvorfor vælge København, når du kan få professionelle visitkort via linket [www.vistaprint.se] Så tag dog et kig på det. Du får leveret direkte til døren, og designet laver du direkte online.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 22-09-04 22:22

I know. Har mailet dem, men de svarer ikke seriøst, når man spørger, hvor lang tid det tager at sende til DK (læs: svarer på engelsk og slet ikke på, hvad man spørger om=standardmail).....og desuden skal jeg egentlig bruge de kort om et par dage!

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 22-09-04 23:08

sfl > det koster kassen at have travlt... Held og lykke.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 23-09-04 10:14

Hej sfl17
ring til Dani Offset 44 99 34 48, det er muligt at Michael kan hjælpe dig ~ under alle omstændigheder kan han lave små oplag
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : outdoor

Dato : 25-10-04 15:21

Hvis du vil have noget mere specielt... Så gå på WWW.123hjemmeside.dk/outdoor

Så får du et kunstværk ingen andre har, Det er lidt dyrt i opstart, men når det kører er det billigt...

Hilsen outdoor

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 04-11-04 21:38

Tak for svaret h_blunck.