/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Hastighed!
Fra : dat
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 22-09-04 11:42

Hejsa.
Jeg har en webspeed forbindelse, men lever min leverandør op til det han (TDC) lover. Kan man (jeg) måle det på nogen måde???
Jeg synes nemlig forbindelsen nogle gange er meget langsom!!!
vh
dat

Kommentar
Fra : rado

Dato : 22-09-04 11:51

Hej dat !

Ja du kan måle din hastighed her http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_hast

MVH Christian Rado

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-04 12:00
Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 22-09-04 12:29

Tak for svaret taliskoko.
Faktisk skulle I dele!!!!!
Men jeg valgt taliskoko p.g.a. at det var en uvildig test.
Testen faldt godt ud! TDC overholdt hvad de lovede!
Tak for hjælpen begge to.
***dat